خبرگزاری کار ایران

قایقرانی آب‌های آرام پیشکسوتان استان؛

پیشکسوتان بنادر و دریانوردی گیلان قهرمان شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۳۰

تیم قایقرانی بنادر و دریانوردی گیلان موفق شد عنوان نخست رقابت‌های قایقرانی آب های آرام پیشکسوتان استان، گرامیداشت دهه مبارک فجر را از آن خود کند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گفت: این رقابت ها با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، هیات قایقرانی استان و اداره ورزش و جوانان بندرانزلی در تالاب بین‌المللی انزلی برگزار شد.

حمیدرضا قهرمانی‌افزود: در این رقابت‌ها باشگاه‌های بنادر و دریانوردی، نیروهای‌مسلح، باشگاه خروشان و قایقرانان 2 باشگاه از بندر کیاشهر و شهرستان آستانه اشرفیه حضور داشتند.

وی افزود: این مسابقات در رده‌های سنی 40 تا 45 سال، 45 تا 50 سال، 50تا 55 سال و بالای 55 سال مسیر 2 کیلومتری را پارو زدند.

قهرمانی به لزوم توجه به ابعاد فرهنگی ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: پیشکسوتان ، قهرمانان دیروز و الگوی جوانان امروز هستند و برهمین اساس علاوه بر ایجاد رقابت بین آنان، خاطرات گذشته نیز برای‌شان زنده می شود.

وی رشته قایقرانی را یکی از مدال آورترین رشته های ورزشی بندرانزلی در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی دانست و گفت: امیدواریم که اینگونه مسابقات نیز در تقویم سالیانه هیات قایقرانی و اداره ورزش و جوانان گیلان ثبت شده و هر ساله شاهد برگزاری چنین رقابت های دوستانه ای باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز