خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان:

80 درصد جایگاه های استان گیلان ممتازند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۱۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان گفت: براساس ارزیابی کارگروه درجه بندی منطقه گیلان از مجموع جایگاه های ارزیابی شده ، 80 درصد جایگاه ها از درجه ممتاز برخوردارند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان ، علی اصغر عباسی گفت : براساس ارزیابی کارگروه درجه بندی منطقه گیلان از مجموع جایگاه های ارزیابی شده ، 80 درصد جایگاه ها از درجه ممتاز برخوردار بوده اند  .

وی افزود: استان گیلان دارای 177 باب جایگاه عرضه مواد سوختی است که از این تعداد 97باب براساس استانداردهای کمی و کیفی ابنیه ، فرآورده ها و خدمات به ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار گرفته و 78 باب از آنها ممتاز معرفی شده است.

مدیر منطقه گیلان در ادامه با بیان انجام کنترل و بررسی جایگاه ها در دو مرحله شش ماهه در یکسال و پایش بصورت ماهیانه افزود : باتوجه به اهتمام و پیگیری کارشناسان و همراهی مالکان مجاری عرضه سوخت استان از تعداد جایگاههای مورد ارزیابی علاوه بر جایگاههای ممتاز 10   باب درجه یک و 2   باب درجه دو و 3 باب درجه سه عنوان شده است . 

استان گیلان دارای 177 باب جایگاه است که 116 باب دو منظوره CNG  و فرآورده های نفتی ، 61 باب CNG  تک منظوره و 35 باب دو منظوره (CNG   و فرآورده های نفتی ) است .

ارزیابی جایگاههای CNG  نیز در برنامه های اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان است که به صورت متناوب و با گشت های مشترک از ادارات استانداری ، تعزیرات و با نظارت کارشناسان فنی و عملیاتی این شرکت انجام می گیرد . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز