خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور؛

رنج‌ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۳۵۵

در حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، محبعلی رنج ور به مدت 2 سال بعنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون امور عمرانی استانداری و نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برگزار شد.

رضا گیاهی معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر 61 هزار نفر کارمند در صنعت آب و فاضلاب مشغول بکارند، گفت: تمام تلاش ما برای رفع مشکلات و تنگناهای پرسنل است و بطور جدی پیگیر حق و حقوق کارکنان هستیم.

وی با قدردانی از زحمات فرّامینی مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، برای محبعلی رنج ور آرزوی موفقیت کرد.

همچنین معاون امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به وضعیت آب کشاورزی و شرب روستاهای این استان، گفت: با توجه به حضور سالانه بیش از 5 میلیون مسافر در گیلان، باید تمهیدات خاصی در حوزه ی آب شرب صورت پذیرد.

حجت شعبان پور، با بیان اینکه هم اکنون 824 هزار نفر در هزار و 762 روستای گیلان از نعمت آب شرب برخوردارند، افزود: هنوز 830 روستای استان فاقد آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است که نگاه ویژه مسئولان امر را می طلبد.

محبعلی رنج ور مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز ضمن قدردانی از زحمات مهندس فرّامینی در سال‌های گذشته، گفت: بهبود وضعیت حقوقی و استخدامی کارکنان، آبرسانی به روستاهای باقیمانده، بهره‌مندی از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و پیگیری جهت دریافت اعتبارات مختلف دولتی از مهم ترین مواردی است که در اولویت کاری بنده قرار دارد.

بنابر این‌گزارش؛ رنج‌ور متولد سال1347 در جیرگوابر املش و دارای مدرک‌تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

وی 28 سال سابقه خدمتگزاری در جهاد سازندگی و شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.

وی، پیش از این به مدت 10 سال بعنوان عضو هیات مدیره و معاون مهندسی- توسعه ی این شرکت فعالیت داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز