خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی برگزار شد؛

همایش‌تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آموزش و پرورش بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۶۹

دومین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار آموزش و پرورش بندرانزلی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، با حضور مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان، میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش بندرانزلی برگزار و از 15 خیر مدرسه ساز و مدرسه یار تجلیل شد.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: روزی عزیزان ما با ایثار جان خود از کشورعزیزمان محافظت کردند و امروز باید سنگر تعلیم و تربیت حافظ کیان اسلامی ما باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین محترم مدرسه ساز و مدرسه یار افزود: خیرین محترم فرهنگ مقدسی را نهادینه می کنند.

مقدم با اشاره به اینکه متوسط سرانه کشوری مقاطع مختلف تحصیلی فضای آموزشی 25/5 متر مربع می باشد بیان داشت:سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموزدر استان گیلان 23/ 4متر مربع می باشدکه همه ما در تلاشیم به استاندارد واقعی دست یافته و ابنیه های ماندگار بسازیم.

وی با بیان اینکه باید داشته های خود را باور کنیم اظهار داشت : باید نسلی را تربیت کنیم تا به خود باور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز