خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جلسه کمیته پیشکسوتان ورزش شهرستان آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۸۰۴

نخستین جلسه کمیته پیشکسوتان ورزش در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا ، وحید خاصی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: تأسیس کمیته پیشکسوتان ورزش در بندر مرزی آستارا، نخستین و محکم ترین قدم در راستای ارج نهادن به زحمات چندین ساله پیشکسوتان شهرستان است.

وی ادامه داد: بزرگداشت مقام پیشکسوتان و ساماندهی و استفاده بهینه از توانمندی ها و تجربیات ارزشمند آنان از اولویت هایی است که مدنظر اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.
 
وی نقش پیشکسوتان را در آسیب شناسی عرصه های ورزشی تأثیرگذار برشمرد و تصریح کرد: این کمیته متعلق به کلیه پیشکسوتان بالای 50 سال سن و حداقل 20 سال سابقه فعالیت در رشته های مختلف ورزشی است.

خاصی‌پور با بیان اینکه از توان این کمیته برای برقراری ارتباط موثر با سایر اقشار ورزشی بهره مند خواهیم شد، افزود: کمیته مذکور، نقش مهمی را در توسعه تفاهم و همکاری های متقابل ایفا خواهد کرد.
 
وی برگزار نشدن آیین های تجلیل از قهرمانان سال های نه چندان دور شهرستان را حلقه مفقوده عرصه ورزش این خطه عنوان کرد و یادآور شد: با معرفی، تجلیل، تکریم و قدردانی از خدمات ورزشکاران پیشکسوت، می توان برای تعلیم و تربیت نسل جدید ورزشی و تقویت ورزش قهرمانی مثمرثمر ظاهر شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در پایان ورزشکاران را تقویت کننده سلامت جامعه دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرایط برای شناسایی ورزشکاران و دست اندرکاران واقعی پیشکسوت شهرستان مهیا است و در همین خصوص از توان روسای هیأت‌های ورزشی و زیر مجموعه های آنان بهره مند خواهیم شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز