خبرگزاری کار ایران

استقبال از محصولات‌صادراتی‌صنایع دستی منطقه آزادانزلی در نمایشگاه قشم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۳۴۰

توانمندی‌ها و محصولات تولیدی صادراتی صنایع دستی هنرمندان منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات منطقه آزاد قشم مورد استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، توانمندی‌ها و محصولات تولیدی صادراتی صنایع دستی هنرمندان این منطقه در نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات منطقه آزاد قشم مورد استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

بنابر این گزارش سازمان منطقه آزاد انزلی ظرفیت‌های حوزه صنایع دستی و سوغات خود را در دو غرفه به نمایش گذاشت و در یکی از غرفه ها محصولات حصیر تولید شده از سوی فعالین حوزه صنایع دستی منطقه و هنرجویانی که از سوی این سازمان دوره‌های آموزشی حصیر بافی را گذرانده‌اند عرضه و در غرفه دیگر فرش ابریشم و تابلو فرش بافته شده توسط هنرآموزان فرش بافی و تولیدات صنایع دستی منطقه به نمایش عموم درآمده است.

در ادامه این گزارش آمده است که در غرفه حصیر بافی این منطقه، نمونه های از محصولات صادراتی هنرمندان صنایع دستی این منطقه که در دو مرحله به امارات متحده عربی صادر شده، به همراه بروشورهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی صنایع دستی و جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی عرضه و به نمایش عموم گذاشته شده است.

گفتنی است: نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات در منطقه آزاد قشم با حضور 17 استان در قالب 57 غرفه از 27 دی لغایت 2 بهمن ماه سال جاری به منظور آشنایی با فرهنگ، آداب، رسوم، صنایع دستی و سوغات نقاط مختلف کشور در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم دایر بود که غرفه های منطقه آزاد انزلی مورد استقبال بازدیدکنندگان و خریداران محصولات قرار گرفت.

مشاور عالی مدیر عامل و عضو هیأت مدیره سازمان، مشاور صنایع دستی و نمایندگان معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان با همراهی هنرمندان صنایع دستی منطقه در این نمایشگاه ظرفیت های منطقه آزاد انزلی را به فعالین این حوزه در سراسر کشور معرفی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز