خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

دستگاه‌های اجرایی به تکالیف خود در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۳۳۰

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به طرح تقسیم کار ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش امروز در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی استان گیلان بیان کرد: براساس این طرح وظایف دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی مشخص شده است و همه باید براساس شرح وظایف عمل کنند.

وی اضافه کرد: هر چند که آسیب های موجود در سطح ملی  یکسان است اما روش های برخورد با آنها می بایست متناسب با بافت فرهنگی و اجتماعی هر استان انجام شود.

وی ادامه داد: مشکلات ناشی از آسیب های اجتماعی یک دغه دغه ملی است که حتی مسئولان عالی رتبه کشور نیز در این زمینه ورود مستقیم کرده اند.

به گفته وی، بر اساس تاکیداتی که مقام معظم رهبری در این زمینه داشته اند و همچنین پیگیری های وزارت کشور امسال اعتبارات خوبی در سطح ملی و بر اساس آن برای برخی دستگاههای اجرایی استانی اختصاص یافته که طی تفاهنامه های با وزارت کشور باید برای برنامه های عملیاتی سازمانها هزینه شود  می بایست با توجه به برنامه ریزی های انجام شده هزینه شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اضافه کرد:  از دستگاه‌های اجرایی استان نیز در خواست می شود برنامه های اولویت دار خود را در این زمینه به این اداره کل ارسال کنند چون پرداخت اعتبارات منوط به تایید و نظارت این اداره کل است.

 وی خواستار مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم در همراهی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه شد  و اظهار کرد: این مهم به همه ارکان جامعه بر می‌گردد و یک مسئولیت اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز