خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر مطرح کرد:

وضعیت مطلوب شهرستان رودسر به لحاظ آموزشی و پرورشی

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۳۹

فرماندار رودسر برگزاری جلسات و نشست‌های استانی آموزش و پرورش در شهرستان‌ها را گامی مهم و موثر برای ارتقاء سطح علمی و آموزشی شهرستان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایشان به عنوان شخصیتی مجاهد، تأثیرگذار و اعتدال‌گرا یاد کرد که نقش بسزا و ارزنده ای در راه توسعه و اعتلای دین، انقلاب و نظام داشتند و خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشتند و هیچگاه ملت خدمات ارزنده ایشان را از یاد نخواهد برد.

وی با اشاره به روند توسعه و ارتقاء سطح آموزش و پرورش در شهرستان گفت : وضعیت آموزشی و پرورشی این شهرستان بسیار مطلوب و مثبت می باشد این شهرستان از حیث کسب رتبه در شاخص‌های مختلف جایگاه ویژه و ارزنده ای را در سطح استان به خود اختصاص داده است و این وضعیت باید تا رسیدن به نقطه مطلوب تر استمرار داشته باشد.

جانبازی رودسری برگزاری جلسات و نشستهای استانی آموزش و پرورش در شهرستانها را گامی مهم و موثر برای ارتقاء سطح علمی و آموزشی شهرستان عنوان نمود و این امر را نوید بخش دستیابی به دستاوردهای بیشتر در زمینه آموزش و پرورش در منطقه دانست.

وی همچنین بر لزوم رسیدگی جدی به وضعیت امور اردوگاه تربیتی و پرورشی رودسر و بر طرف کردن کاستی ها و کمبودهای آن  تأکید نمود .

فرماندار رودسر به بحث آنفولانزای فوق حاد پرندگان اشاره نمود و گفت : با اقدامات پیشگیرانه توسط دامپزشکی و شبکه بهداشت هیچ موردی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان مشاهده نشده است و تلاش شبانه روزی مجموعه شهرستان درخصوص اقدامات پیشگیرانه بسیار خوب و موثر بوده است .

وی یاد آور شد:  سیاست های آموزش و پرورش باید به شکل مدون و هدفمند اجرایی و عملیاتی شود هر گونه رویکرد سلیقه ای و شخصی در این زمینه توجیه پذیر نیست و همه مدیران مدارس در سطح شهرستان باید براساس دستوالعمل های ابلاغی آموزش و پرورش فعالیت کند.

وی به نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشن های دهه فجر در سطح شهرستان اشاره نمود و افزود: انقلاب اسلامی برخواسته از مردم است و  همه جشنهای دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود و در سطح مدارس هم این جشنها با حضور اولیاء دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان برگزار شود.

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: باید پیگیر امور مربوط به بیسوادی در شهرستان باشیم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا برای شهرستانی که بیسواد ندارد حجم بیسوادی از سوی استان درنظر گرفته نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز