خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبرداد :

تعریض مسیر جاده لاکان تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۸۴

در مراسمی با حضور شهردار رشت، پارک شهرک فومن شیمی و پارس شیمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، ثابت قدم با قدردانی از تلاش‌های مدیر منطقه ۵ شهری در ارائه خدمات به شهروندان آن منطقه اذعان داشت: ارائه فضاهای عمومی و ایجاد پارک برای کودکان و نوجوانان یکی از مصوبات شورای شهر در توسعه شهر بود که مجموعه مدیریت شهری با الویت بخشی به بهره‌مندی به نقاط کم برخوردار در راستای توسعه شهری اقدام کرد.

شهردار رشت، منطقه لاکانشهر، مجتمع های مسکونی فومن شیمی و پارس شهاب را از نقاط کم برخوردار شهری عنوان‌کرد و افزود: نبود فضای‌سبز در اینگونه مناطق علاوه بر ایجاد ترافیک در سطح شهر، هزینه‌های عمومی مردم را بالا می برد.

وی باقدردانی از زحمات  عبداللهی در ارائه خدمات دوساله یادآور شد: به جز پروژه‌های سال آتی، آزادسازی مسیر از میدان مصلی‌به مسکن مهر که سبب کاهش ترافیک در میدان گاز خواهیم بود، تعریض مسیر جاده لاکان مهم ترین پروژه منطقه ۵ شهرداری رشت است، که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 ثابت قدم با تاکید برضرورت مشارکت مردم در مقوله های مشارکت های اجتماعی و پرداخت عوارض و تصریح کرد: این مشارکت ها سبب خواهد شد تا ما کمتر ضوابط شهرسازی زیرپا گذاشته و بیشتر در راستای ایجاد درآمدهای پایدار که هم مطلوب و قابل اتکا و هم شهروندان در مسیر داشتن شهری سالم در قالب توسعه پایدار هدایت خواهیم کرد.

فاطمه شیرزاد در این مراسم با اشاره به سیاستگذاری‌شورا در راستای ارائه خدمات به نقاط کم برخوردار یادآور شد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر رشت در بودجه سال ۹۵ توجه زیادی به اقشار آسیب پذیر داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از مدیریت و کارکنان منطقه ۵ شهرداری تصریح کرد: امید است همه مسئولان استانی و شهرستانی اهتمام ویژه ای در احقاق حقوق شهروندی داشته باشند.

وی با تاکید بر ملموس بودن توسعه شهر در شرایط کنونی یادآور شد: امروز با توجه به ایجاد پارک های متعدد و ارائه خدمات زبربنایی و روبنایی در شهر همگان به توسعه شهر نسبت به ۴ سال گذشته اذعان دارند.

عبداللهی ضمن خیر مقدم به حاضرین مراسم اظهار داشت: وفای به عهد و جامه عمل پوشاندن به وعده های مردم این منطقه از افتخارات ماست. و هرکاری که انجام شده از وظایف ذاتی مدیران و کارکنان این منطقه است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری رشت ثابت قدم را الگوی همه مدیران مناطق شهرداری رشت دانست و تصریح کرد: با توجه به تلاش تعدادی از افراد به ظاهر دوست که سعی در عدم اجرای به موقع پروژه‌ها داشته‌اند، باید عرض کنم که مجموعه کارکنان منطقه ۵ شهرداری رشت، با الگوبرداری از پشتکار دکتر ثابت قدم برای آبادانی و پیشرفت مناطق کم برخوردار مصمم و باصلابت ایستاده اند.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان منطقه ۵ در عدم ارائه صحیح خدمات یادآور شد: همه همکاران ما با توجه به محدودیت نیرو در منطقه ۵ زحمات زیادی را متحمل شده اند تا پروژه های زیربنایی و روبنایی را به ثمر برسانند.

گفتنی است که این پارک در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع شامل فضای سبز به مساحت ۱۰۰۰متر مربع ، زمین ورزشی، زمین بازی کودکان با تجهیزاتی چون مجموعه بازی کودکان، ست ورزشی، چراغ روشنایی و نصب مبلمان پارکی با هزینه ای بالغ بر ۲۷۵ میلیون تومان برای ساکنین شهرک پارس شهاب با مساحت ۱.۹ هکتار و جمعیتی بالغ بر ۱۲۸ خانوار و ساکنین شهرک فومن شیمی به مساحت ۱.۵ هکتار و جمعیتیی بالغ بر ۸۰ خانوار احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز