خبرگزاری کار ایران

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت:

تدوین برنامه‌ها برای توانمندی افراد هدف کارگاه آموزشی افراد و سازمان متعالی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۸۸۰

کارگاه آموزشی افراد متعالی و سازمان متعالی ویژه مدیران شهرداری رشت در سالن اجتماعات آتش نشانی با حضور جمعی از مدیران ستادی ، مناطق و سازمان های شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، گنجی مدیرنوسازی و تحول اداری شهرداری رشت قبل از برگزاری کارگاه آموزشی افراد متعالی و سازمان متعالی ویژه مدیران شهرداری رشت با اشاره به نگاه ویژه ثابت قدم در حوزه آموزش شهروندی و کارکنان اذعان داشت: شهرداری‌رشت در کنار برنامه‌ریزی آموزشی و شهروندی برنامه‌ریزی‌های گوناگون در موضوعاتی چون مدیریت ارباب رجوع، توسعه خلاقیت به توانمندسازی کارمندان دارد.

گنجی در خصوص کارگاه آموزشی افراد متعالی و سازمان متعالی تصریح کرد: همه ما در محیطی کار می‌کنیم که از بخش ها و واحدهای مختلف و اهداف متنوع تشکیل شده است.

 وی با اشاره ایده‌های مختلف افراد و کارکنان سازمان‌ها افزود: همه تلاش و هدف ما در برگزاری این کارگاه‌ها تدوین برنامه هایی برای توانمندی افراد در سازمان متعالی است.

 گفتنی‌است این کارگاه به همت آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت کارکنان دولت و معاونت جهاد دانشگاهی و با مشارکت مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز