خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خبر داد:

اعزام یک تیم بهورزی به روستاهای صعب العبور آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۷۶۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: به منظور مراقبت از مادران باردار، سالمندان و افراد تحت پوشش در مناطق صعب العبور آستارا یک تیم بهورزی به روستاهای گونش و سلی بخش لوندویل این شهرستان اعزام شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسین احمدی افزود: به منظور مراقبت از مادران باردار، سالمندان و افراد تحت پوشش در مناطق صعب العبور آستارا یک تیم بهورزی به روستاهای گونش و سلی بخش لوندویل این شهرستان اعزام شد.

وی اضافه کرد: این تیم در پایش سلامت یک روزه، قند و فشار خون 70 نفر از سالمندان و مادران باردار روستاهای مذکور را اندازه گیری کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با اشاره به اینکه در برنامه طرح تحول نظام سلامت به ارتقای سلامت مادران توجه شده، اضافه کرد: 6 مرکز بهداشتی درمانی، پنج پایگاه و 23 خانه بهداشت در این شهرستان به مشاوره و مراقبت های درمانی مادران اقدام می کنند.

وی اظهار کرد: در روزهای آینده نیز مادران باردار و سالمندان سایر مناطق صعب العبور آستارا که توان حضور در مراکز درمانی شهر را ندارند، توسط بهورزان خانه های بهداشت پایش خواهند شد.

احمدی مراقبت های واحدهای بهداشتی را در سه بخش مراقبت های دوران پیش از بارداری، حین بارداری و پس از زایمان عنوان کرد و گفت: بانوان می توانند برای برخورداری از مراقبت های بهداشتی یاد شده به واحدها و مراکز بهداشتی آستارا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مکمل های دارویی نظیر قرص آهن و مولتی ویتامین در اختیار مادران قرار می گیرد ، اظهار کرد: تمام خدمات مذکور با هدف ارتقای سطح سلامت بانوان و به صورت رایگان ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز