خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۴۶۴

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از  منطقه آزاد انزلی، پیام تسلیت رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی بشرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رحلت جانگداز یاور دیرین امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی، عالم مجاهد و فقیه روشن بین، مجاهد نستوه و مبارزی خستگی ناپذیر "حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی"، چهره برجسته تاریخ معاصر و یکی از ارکان انقلاب اسلامی که همه عمر خود را صرف خدمت به مردم و دفاع از ارزشهای بلند اسلام ناب کرد، موجب تاسف و تأثر عمیق شد.

اسلام سرمایه‌ ای بی نظیر، جمهوری اسلامی مجاهدی دیرین و مدیری از تبار اعتدال و امید را از دست داد، و تاریخ ایشان را به عنوان یکی از مجاهدین تحقق راه حق و از بنیانگذاران شجره طیبه جمهوری اسلامی برخواهد شمرد، عمر پر برکت آن بزرگوار سرشار از تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی، نگاهداشت آن، فرماندهی هشت ساله دفاع مقدس، سردار سازندگی ایران اسلامی، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری بود.

و چه زیبا است توصیف مقام معظم رهبری در خصوص آن عزیز: هوش وافر و صمیمیت کم‌ نظیر او در آن سالها، تکیه ‌گاه مطمئنی برای همه‌ کسانی که با وی همکار بودند به ویژه برای اینجانب به شمار می ‌آید.

مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از ستونهای استوار و ثابت قدم نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای مناطق آزاد ایران همچون پدری معنوی و حامی ایجاد الگوهای منطقه ای برای دست یابی به الگوهای اسلامی-ایرانی توسعه بود و سنگ بنای ایجاد مناطق آزاد این کشور در دوران ریاست جمهوری ایشان بنا نهاده شد. منطقه آزاد انزلی در دوران فعالیت خود مفتخر به حضور آن بزرگوار بود که در آخرین مرحله کلنگ احداث اسکله های مجتمع بندری کاسپین از سوی آن عزیز فقید بر زمین زده شد.

اینجانب این ضایعه دردناک را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم و بر این باورم روح آن مرحوم با خدمات بی بدیل خود به انقلاب و جمهوری اسلامی در تمام دوره حیات پر افتخار خویش، در جوار امام شهیدان و یاران دیرین خود آرام گرفته و نظاره گر اعمال ما در تداوم مسیر پیشرفت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز