خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار:

آوازه خیرین رودباری و رفتار کریمانه شان زبانزد خاص و عام است

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۴۳۶

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در شهرستان است و خیرین و نیکوکارانی داریم که آوازه نیکوکاری و رفتار کریمانه شان زبانزد خاص و عام است.

به گزارش ایلنا از رودبار، جلسه مشارکت مجمع خیرین شهرستان در حوزه سلامت با حضور کوچکی نژادمعاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به ریاست علیرضا انصاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار برگزار شد.

انصاری بخش بهداشت و درمان را یکی از مولفه های توسعه پایدار در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه در اقتصاد و پیشرفت‌های علمی و حتی توسعه‌یافتگی در مباحث امنیت و اشتغال، نیازمند وجود جامعه و مردمی سالم است که بتوانند پشتوانه مستمری در سایر شاخص‌های یک مملکت باشند.

وی با بیان اینکه فقر زدگی و ورشکستگی در بحث سلامت عامل بروز آسیب های اجتماعی است به نقش آفرینی موفق دولت یازدهم در برنامه تحول نظام سلامت  اشاره کرد و یادآور شد: بعداز اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر وامید  شاهد تحولی بزرگ و تحقق عدالت در بخش سلامت در جامعه و مهمتر از همه توجه به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش سلامت نظام در کشور بودیم بطوریکه بیمه شدگان کمتراز 10درصد هزینه های بستری را در بیمارستان های دولتی خواهند پرداخت.

وی افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در شهرستان است و خیرین و نیکوکارانی داریم که آوازه نیکوکاری و رفتار کریمانه شان زبانزد خاص و عام است و می‌توان باهمت خیرین و تشکیل مجمع خیرین سلامت از این ظرفیت‌ها برای بهره‌برداری مطلوب در مسیر نیازهای مردم سود برد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری  با اشاره به ایثارگری های پیشوایان ما در طول تاریخ ، امام حسین (ع) را بزرگترین ایثارگر تاریخ نامیده و خیرین سلامت را در زمره یاران ایشان عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد:  با تشکیل مجمع خیرین سلامت و مشارکت های مردمی در امر سلامت هدف اصلی که رضایت مردم است محقق خواهد شد .

درپایان پس از ارائه نقطه نظرات اعضا و موافقت اعضا، 3 نفر بعنوان عضوهیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان رودبار انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز