خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون فرماندار شفت برگزار شد؛

جلسه مناسب‌سازی و شورای سالمندان در شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۴۷۷

جلسه مناسب سازی و شورای سالمندان شفت به ریاست معاون فرماندار شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شفت، رحمت حیدری‌نژاد در ابتدای جلسه جلسه مناسب‌سازی و شورای سالمندان شفت ضمن قرائت حدیثی از پیامبر گرامی اسلام، افزود: فرهنگ سازی لازم توسط دستگاهای ذیریط با هدف تکریم جایگاه سالمندان و ایجاد نگرش مثبت و با نشاط در سالمندان ضروری است.

فرماندار شفت احترام به سالمندان را از آموزه‌های دین مبین اسلام و ترویج فرهنگ نگهداری سالمندان در نزد خانواده‌ها را مهم برشمرد و افزود: توجه به دوران سالمندی و برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی مناسب محیط های شهری برای حضور موثر و مفید سالمندان در همه عرصه های اجتماعی لازم و ضروری است.

معاون فرماندار شفت ضمن تعریف مناسب‌سازی در جامعه افزود: کلیه ادارات، نهادها و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی موظفند به گونه‌ای عمل کنند تا امکان دسترسی و بهره‌مندی برای معلولین و جانبازان عزیز در جامعه به مانند همه افراد فراهم شود.

وی ضمن تاکید بر اجرای سخنان استاندار گیلان مبنی بر مناسب‌سازی و حذف عوامل محدود کننده و موانع در پیاده روها افزود: برای تردد نابینایان ، معلولین و جانبازان شرایط تعریف شده در قوانین باید رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز