خبرگزاری کار ایران

در پی کسب رتبه برتر رشد صورت گرفت؛

تقدیر مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از کارکنان

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۰۲۴

در پی کسب رتبه برتر رشد در سال 1394 مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از کارکنان این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با کسب رتبه برتر رشد این شرکت و پس از اخذ لوح سپاس از حمید چیت چیان  وزیر نیرو در همایش سراسری مدیران ارشد وزارت نیرو با انتشار اطلاعیه ای از کارکنان شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان تشکر و قدردانی کرد.

در قسمتی از این اطلاعیه آمده است:

 تلاش های همه جانبه شما در تحقق اهداف سالیانه، که برگرفته از وفاق و خرد جمعی و نظام برنامه ریزی مبتنی بر مشارکت حداکثری است،‌ منجر به کسب " رتبه برتر رشد" ارزیابی عملکرد سال 1394 شرکت برق منطقه ای گیلان از سوی مقام عالی وزارت نیرو گردیده و یکبار دیگر موجبات غرورآفرینی برای مجموعه‌ عظیم صنعت برق گیلان را فراهم آورد.

در قسمتی دیگر از این اطلاعیه آمده است: بی شک این موفقیت بزرگ، مرهون الطاف الهی و تلاش بی وقفه و مؤثر شما همکاران صدیق و دلسوز بوده است. اینجانب ضمن تبریک، فرصت را غنیمت شمرده و از مساعی ارزشمند یکایک شما عزیزان همراه، صمیمانه قدردانی و تشکر نموده  و برای تمامی همکاران و همراهان عزیزی که در پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تدابیر دولت محترم تدبیر و امید، عاشقانه به خدمت و اعتلای ایران اسلامی می‌اندیشند، سلامتی و توفیقات روزافزون یکایک شما عزیزان در تعالی شرکت و تداوم خدمات‌رسانی هرچه بهتر در سال های جاری و آتی را از خداوند متعال خواستارم.

در بخش پایانی این اطلاعیه خطاب به کارکنان آمده است: امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت فعالیتها و جلب رضایت باری تعالی موفق تر از گذشته حرکت و عمل نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز