خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

واگذاری اموال تملیکی صنعتی به مالکان اولیه و احیای واحدهای تولیدی – صنعتی با حمایت بانکی

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۸۳۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از حمایت‌های بانکی در واگذاری اموال تملیکی صنعتی به مالکان اولیه و احیای واحدهای تولیدی - صنعتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی‌اشکوری با اشاره به سیاست‌های‌حمایتی بانکی از صنایع کوچک و متوسط گفت: اموال تملیکی به هر میزان در مقابل اخذ حداقل ده درصد از مانده سرفصل اموال تملیکی به عنوان پیش پرداخت، قابل واگذاری به مالکان قبلی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌گیلان تصریح کرد: به منظور احیای واحدهای‌صنعتی و تداوم تولید و اشتغال، براساس حمایت بانک ملی در واگذاری اموال تملیکی صنعتی اعم از اموال منقول و غیر منقول، واگذاری این اموال با پرداخت ده درصد از کل مانده سرفصل اموال تملیکی به عنوان پیش پرداخت مقدور شده است.

لاهوتی اشکوری افزود: در این راستا باقی مانده دیون اموال، طی قراردادهای اجاره به شرط تملیک، بصورت اقساط و حداکثر به مدت 5 سال قابل پرداخت است.  

وی همچنین از دوره تنفس 6 ماهه جهت راه اندازی مجدد روند تولید در این واحدها خبر داد و افزود: در صورتی که متقاضی توان مالی برای تأمین پیش پرداخت اولیه را نداشته باشد، با صلاحدید کمیته نظارت بانکی و کارگروه ساماندهی اموال تملیکی صنعتی، شرایط ویژه ای برای پرداخت بصورت اقساط برای متقاضیان در نظر گرفته می شود.

لاهوتی از نظارت مستمر بر حُسن انجام تعهدات متقاضیان و راه اندازی مجدد روند تولید خبر داد و افزود: کارگروه ساماندهی اموال تملیکی صنعتی و کارشناسان بانکی بر انجام تعهدات متقاضیان نظارت مستمر خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز