خبرگزاری کار ایران

طی نه ماهه اخیر صورت گرفت؛

پرداخت بیش از یک‌میلیاردریال انواع کمک‌هزینه و غرامت به بیمه‌شدگان شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۵۴۴

ریاست تامین اجتماعی شعبه ماسال اظهار داشت: درسال‌جاری با صدور ٢٤٠ فقره سند تعهدات کوتاه مدت مبلغ یک میلیارد ریال انواع کمک هزینه و غرامت به بیمه شدگان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از ماسال، پرویز شارمی با اشاره به وجود ٢٤١٦ بیمه شده اجباری ، ٢٠٧٤ بیمه شده اختیاری ، مشاغل آزاد ، ساختمانی و راننده درسطح شهرستان ، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را ٦٥ نفر اعلام داشته وافزود: درحال حاضر تعداد مستمری بگیران منطقه با ٥/٢٨ درصد رشد نسبت به سال گذشته به ٩٠٠ نفر رسیده است.

ریاست تامین اجتماعی شعبه ماسال با بیان اینکه بمنظور پرداخت انواع مستمری‌های‌ بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان به این تعداد طی نه ماهه لغایت آذر ٩٥ مبلغ ٨٢ میلیارد ریال پرداخت شده است از رشد ١٦ درصدی بیمه شدگان دراین مدت خبر داد .

شارمی  اظهار داشت: درسالجاری با صدور ٢٤٠ فقره سند تعهدات کوتاه مدت مبلغ یک میلیارد ریال انواع کمک هزینه وغرامت به بیمه شدگان پرداخت شده است .

ریاست شعبه ماسال میزان بدهی کارفرمایان کارگاههای حوزه عمل این واحد تابعه تامین اجتماعی گیلان را ٥٦ میلیارد ریال اعلام وخاطر نشان ساخت درسال‌جاری بمنظور صیانت از حقوق کارگران تعداد ١٧٢١ فقره بازرسی از کارگاه‌های شهرستان بعمل آمده است .

شایان ذکراست، طی سالجاری‌تعداد ٥٦٣٢ جلد دفترچه درمانی برای بیمه‌شدگان، مستمری بگیران و افراد تبعی تحت پوشش آنان در سطح شهرستان صادر و تجدید شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز