خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت راه‌آهن مطرح کرد:

اهتمام برای بهره‌برداری از راه آهن آستارا - آستارا تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۱۸۲

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: اهتمام داریم پروژه قطعه راه آهن آستارا - آستارا تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش‌ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا، سعید محمدزاده در سفر خود به گیلان و دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: درحال حاضر تملک زمین ها در این مسیر و کریدور در حال انجام است، تامین مالی برای تملک انجام شده و امیدواریم قبل از پایان سال جاری این قطعه به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و مدیر عامل راه آهن ایران با اشاره به اهتمام به انجام تمامی مسیرهای پیش بینی شده راه آهن در گیلان در زمانبندی‌های تعیین‌شده گفت: با حمایت و پیگیری های درحال انجام٬ درصدد هستیم که براساس برنامه زمانبندی شده شرکت ساخت تا قبل از بهار سال آینده، پروژه ریلی رشت - قزوین را به بهره برداری برسانیم.

وی اظهار کرد: مذاکرات تامین مالی در پروژه رشت- آستارا به صورت قابل توجهی پیشرفت داشته و به صورت فاینانس قابل انجام است.

محمدزاده درباره اقدامات انجام شده در پروژه رشت - آستارا گفت: این پروژه، پروژه ای است که از توجیه فنی اقتصادی بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پروژه رشت - آستارا کریدور شمال - جنوب را فعال می کند و موجب ترانزیت در کشور می شود٬ گفت: مذاکرات مختلفی انجام و پیشنهادهای خوبی در رابطه با پروژه یاد شده دریافت شده که بخش های مربوطه در حال پیگیری این موضوع هستند.

محمدزاده‌تصریح‌کرد: چندین پیشنهاد وجود دارد که یکی از پیشنهادهای جدی از طرف جمهوری آذربایجان مطرح شده و امیدواریم که مسئله تامین مالی این پروژه نیز هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز