خبرگزاری کار ایران

با هدف افزایش‌ضریب مقابله با حوادث‌طبیعی برگزار شد؛

مانور ایمنی در مقابل زلزله در مرکز سوختگیری شرکت‌پخش فرآورده‌های نفتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۹۵

مانور ایمنی در مقابل زلزله با حضور مدیر، روسای واحدهای ستادی و عملیاتی در مرکز سوختگیری هواپیمائی شهید اسدپور شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اجرا شد .

به گزارش ایلنا از رشت، این مانور به منظور بالا بردن ضریب مقابله با حوادث و بلایای طبیعی طبق سناریوی تعریف شده قبلی با برنامه ریزی فرمانده عملیات، رئیس مرکز سوختگیری هواپیمایی در راستای سیاست‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان توسط واحدهای عملیاتی و ستادی در مدت تقریبی ۴۵ دقیقه انجام شد. 

براساس سناریوی این مانور ابتدا با به صدا درآمدن آژیر خطر، کلیه کارکنان از محل کار خود خارج و پس از قطع ورودی اصلی گاز شهری و قطع بارگیری و تخلیه، به مکان های امن رفتند و فرمانده عملیات به سازماندهی تیم‌های مختلف امداد و نجات، کمک‌های اولیه، فنی، سرشماری و اعلام وضعیت عادی پرداخت.

در ادامه همایش با فرض حریق در یکی از مخازن سوخت هواپیما اعلان وضعیت اضطراری شد و پس از آژیر خطر و اطلاع به رئیس فرودگاه و مدیریت کمیته بحران، یک دستگاه جت مستر، خاموش کننده از طریق تزریق فوم، در محل حاضر و حریق فرضی خاموش شد .

جلسات هماهنگی این مانور با حضور عوامل مرتبط  با هدف سنجش میزان آمادگی اعضای کارگروه و همکاری پرسنل واحدهای ستادی و عملیاتی تشکیل شد.  

گفتنی‌است اجرای سناریوی واکنش در شرایط وقوع زلزله برای اولین بار در مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید اسدپور منطقه گیلان و با همکاری واحدهای‌ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست(HSE) و سایر واحدهای عملیاتی انجام شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز