خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گیلان خبر داد:

برگزاری اختتامیه طرح غربالگری سلامت مددجویان/ رونمایی از توزیع 60 هزارجلد دفترچه بیمه درمانی ولایت

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۸۳

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گیلان از برگزاری اختتامیه طرح غربالگری سلامت مددجویان و رونمایی از توزیع 60 هزار جلد دفترچه بیمه درمانی ولایت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید بزرگی با بیان اینکه طرح غربالگری به منظور شناسایی و پیشگیری از بیماری‌های شایع و صعب العلاج در بین خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، اظهار کرد: این طرح طی یکسال گذشته و در دوره اول با شناسایی خانواده‌هایی که مستعد بیماری خاص بویژه سرطان بودند انجام و خانواده های شناسایی شده به مراکز درمانی معرفی شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه این طرح با همکاری مشترک کمیته امداد و  دانشگاه‌علوم پزشکی گیلان انجام می‌شود، افزود: طرح غربالگری برای دوره‌های بعد و به منظور شناسایی بیماران و افراد مستعد برای سال‌های آینده نیز ادامه دارد.

بزرگی با تاکید بر اینکه یکی از خدمات گسترده و ارزنده کمیته امداد ارائه خدمات به بیماران نیازمند است، تصریح کرد: رونمایی از 60 هزار دفترچه بیمه درمانی ولایت ویژه مددجویان نیز به صورت رسمی در این مراسم انجام می‌شود و از این پس بیماران‌تحت حمایت با دفترچه جدید،خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی گفت : سرکار خانم رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور – دکتر رحیمی مدیر کل بهداشت و درمان و بیمه های اجتماعی امداد کشور، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه پزشکی ، مدیران سازمان‌ها و نهادها مهمانان این مراسم هستند.

مراسم اختتامیه طرح غربالگری سلامت مددجویان ورونمایی از توزیع 60 هزارجلد دفترچه بیمه درمانی ولایت‌در روز یکشنبه 28آذرماه 95 ساعت 12ظهر در سالن اجتماعات‌بیمارستان رازی رشت‌برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز