خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

استقرار 538 راهدار با 245 دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین در محورهای گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۴۳۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از استقرار538 راهدار با 245 دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین در محورهای گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی  در جلسه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اقدام‌های این راهداران در برف اخیر اظهارکرد: 538 راهدار با 245 دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین در محورهای استان به‌ ویژه نقاط برف‌گیر استان مستقر هستند.​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف را در محورهای شفت‌ـ‌جیرده دو محور منتهی به پیربازار رشت، جیرده‌ـ‌ شفت، سیاهکل‌ـ‌دیلمان، پونل‌ـ‌خلخال،‌ رضوانشهر‌ـ‌انزلی، شفت‌ـ سراوان، ماسال‌ـ‌گیلوان، رشت‌ـ‌جیرده، صومعه‌سرا‌ـ‌پونل، رحیم آباد رودسر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در بارش‌های اخیر به بیش از 400 دستگاه خودروی گرفتار در برف جاده‌های استان امدادرسانی شده است، افزود: در این مدت راهداران استان پنج مسافر گرفتار در برف را نجات و در راهدارخانه آبی‌نام سیاهکل اسکان دادند و به یک خانواده گرفتار برف در ارتفاعات ماسال نیز کمک شد.

وی درباره اجرای طرح زمستانه و مشارکت راهداری گیلان در این طرح خاطرنشان کرد:  برنامه عملیاتی ما اول دی ماه بود اما سرمای زودرس برنامه ما عملیاتی کرد و آمادگی لازم در طرح زمستانه وجود دارد.

آل‌محمدی اضافه کرد: در سال جاری سرمای زودرس وارد گیلان شده و 15 مهر برف در ارتفاعات داشتیم که در آبان ماه بیشتر بود و سوم تا هفتم آذر ماه جاری 6 شهرستان گیلان درگیر برف بودند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات خود را برای بازگشایی محورها بر اساس اولویت‌ها به‌کار گرفتیم، تصریح کرد: راه‌های اصلی و فرعی و روستایی گیلان به ترتیب اولویت بازگشایی شدند و در برف اخیر راه 90 روستا مسدود شده بود که در 24 ساعت نخست از بارش برف بازگشایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه در مرحله نخست راه 55 روستا بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: بقیه راه‌ها نیز در مدت 48 ساعت بازگشایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز