خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر رشت:

رسانه هدفمند و پروژه محور روح حاکم بر سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۳۲۶

شهردار کلانشهر رشت گفت:رسانه هدفمند و پروژه محور روح حاکم بر سرمایه گذاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، درمراسمی تفاهم نامه اجرای برنامه "موج جوونی" با شهردار رشت در راستای بسط و گسترش فرهنگ اسلامی- ایرانی با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر اساس همکاری مشترک شبکه رادیویی جوان و شهرداری شهر رشت از طریق شرکت و تحت پوشش قرار دادن جشنواره‌های شهر خلاق منعقد شد.

محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، رسانه هدفمند و پروژه محور را حاکم بر سرمایه‌گذاری خواند و تصریح کرد: کسانی در انجام کار اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه در بخش داخلی می‌توانند موفق عمل کنند که نوع برقراری ارتباط را به خوبی بشناسند.

وی افزود: دلیل عدم جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های خرد، کلان در راستای این است که شرایط جذب سرمایه گذار در این استان فراهم نشده است . 

شهردار رشت با اشاره به کثرت رسانه‌های صوتی و تصویری در استان گیلان اذعان داشت: مجموعه رسانه‌ای استان گیلان با داشتن مخاطب زیاد، می بایست به دنبال شبکه‌های تحلیلی و خبری که از قدرت تاثیرگذاری مناسبی برخوردارند، باشد.

شهردار رشت با تاکید بر جذابیت کم شبکه‌های تحلیلی تصریح‌کرد: شبکه‌های تحلیلی از محتوای بسیار زیادی برخوردارند.

 وی با تاکید بر جمعیت ۲.۵ میلیونی استان گیلان افزود: بیشترین جمعیت کهنسال کشور در رشت است،  بنابر این باید با مخاطب شناسی دقیق توسط شبکه رادیو جوان نیازهای انسان را مرتفع کرد. 

 از اهداف این تفاهم نامه می‌توان به گسترش زبان مادری، معرفی بهتر شهر خلاق رشت در مناسبات بین المللی و برون مرزی و تاکید بر جذب ایرانیان خارج از کشور اشاره نمود.

گفتنی است این تفاهم نامه به پیشنهاد فاطمه قدیمی مدیر  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق خوراک شناسی رشت منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز