خبرگزاری کار ایران

از زمان آغاز ثبت‌نام مرحله دوم کالابرگ؛

برای ۶۷ هزار خانوار، کالابرگ نفت سفید صادرشده است

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۵۸۵

۶۷ هزار خانوار ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی در طرح دریافت مرحله دوم کالابرگ نفت سفید ثبت‌نام کرده اند که برای آنها کالابرگ صادر و از طریق پست تحویل شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، اجرای طرح ثبت نام مرحله دوم کالابرگ نفت سفید به دنبال فراخوان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان که در تاریخ های ۸/۴/ ۹۵ و  ۱۵/ ۸/ ۹۵ به اطلاع متقاضیان مصرف کننده رسید؛ صدور کالابرگ برای ۶۷ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید را تاکنون در پی داشته است.

گفتنی است در لیست ثبت نام شدگان متقاضی کالابرگ نفت سفید تعداد دو هزار و ۷۸۴ خانوار معادل چهار درصد کل ثبت نام کنندگان وجود دارد که به دلیل ثبت نام خارج از سیستم ICTروستایی و دفاتر پست و یا عدم تکمیل مشخصات در سامانه تجارت آسان امکان ارسال کالابرگ برای آنها وجود نداشته است.

به گفته کوروش بالادست، معاونت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان تعداد و اسامی خانوارهایی که به دلیل عدم رعایت الزامات ثبت نام موفق به دریافت کالابرگ نشده اند، به نواحی ۹ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اعلام تا نسبت به شناسایی، راستی آزمایی و تحویل کالابرگ به آنها اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز