خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۱۶ آذر منتشر شد؛

بیانیه دانشگاه آزاد گیلان بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۱۴۸

دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز دانشجو آورده است:

شانزدهم آذر، نشان بارزی از نقش بی‌نظیر دانشجویان ایران اسلامی در شناخت ریشه های استعمار و مبارزه صادقانه با مصادیق استکبار است؛ مبارزه ای که تا امروز در عرصه‌های مختلف داخل و خارج از کشور ادامه داشته است.

بلا شک از ابتدای شروع حرکت‌های دانشجویی نقد و آرمان‌گرایی جز جدا ناپذیر روح جنبش دانشجویی بوده است. نقدی که ضرورت وجود آن در هر برهه از زمان بر کسی پوشیده نیست.

به رغم تلاش سابقه‌دار بدخواهان برای القای نا امیدی و شکست در جامعه و دانشگاه‌ها روح نشاط و خودباوری همچون خونی تازه در رگ‌های دانشگاهیان و ملت شریف ایران جریان داشته و موفقیت های پی در پی مردم ایران در عرصه های گوناگون علم و فناوری خود سندی محکم و موثق بر این ادعاست.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان در سراسر کشور آنان را به همدلی، همیاری، استقلال از نهاد های قدرت و در مجموع احیای جایگاه رفیع دانشجو دعوت می کنند. قطعا این خواست عمومی راهگشای بسیاری از مسائل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز