خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

روند صعودی طرح تفکیک زباله از مبدا در صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۹۱۴

فرماندار صومعه سرا از رشد طرح تفکیک زباله از مبدا در صومعه سرا که نیل صعودی از 11درصد به 70 درصد داشت خبر داد .

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، جلسه مدیریت پسماند و کنترل جمعیت حیوانات ناقل شهرستان صومعه‌سرا صبح امروز با حضور فرماندار و ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد.

اسمعیل پور فرماندار شهرستان صومعه سرا در این جلسه با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدا به برخی کارهای تاثیرگذار در دو شهر صومعه سرا و گوراب زرمیخ که توسط شهرداری انجام شد، اشاره کرد و افزود: متاسفانه تولمشهر در این امر بسیار عقب افتاده و هیچگونه تفکیکی در زباله ها صورت نمی پذیرد که بایست در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

فرماندار صومعه سرا از رشد طرح تفکیک زباله از مبدا در صومعه سرا که نیل صعودی از 11درصد  به 70 درصد داشت خبر داد و افزود: با توجه به کارهای صورت گرفته همچنان ظرفیت انجام طرح های دیگر نیز وجود دارد.

وی بر حفظ محیط زیست توسط یکایک افراد جامعه و مسئولین تاکید و خاطر نشان کرد ، در بحث سنبل آبی شهرستان صومعه سرا بدون دریافت هیچگونه اعتبار و کمکی از سوی استان و حتی کشور ، توانستیم در جمع آوری این گونه گیاهی مخرب و مهاجم بسیار خوب و صد در صدی عمل کنیم.

اسمعیل پور از جمع آوری و کنترل جمعیتی حیوانات ناقل نظیر سگ و گربه سخن گفت و افزود انهدام وعقیم سازی جمعیتی هر یک از گونه های حیوانی بایست در ابتدا آسیب شناسی و سپس طبق قوانین زیستی انجام شود تا مبادا به محیط زیست و چرخه زیستی آسیبی وارد کنیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه سطلهای زباله ای  که بدون هماهنگی توسط برخی نهادها در حاشیه راههای اصلی قرار داده شده ، محل دپوی زباله و تخریب محیط زیست گردیده دستور داد راهداری وحمل ونقل جاده ای هرچه سریع‌تر این سطل‌های زباله را جمع‌آوری کرده و با همکاری شهرداران و دهیاران در محل های مناسب قرار داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز