خبرگزاری کار ایران

حبیبی در اجتماع بسیجیان شرکت برق گیلان:

هیچ ابرقدرتی توان مقابله با جهان اسلام را ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۸۷۱

مسئول بسیج کارمندان و ادارات استان گیلان گفت: اگر همه مسلمانان جهان به آگاهی دست پیدا کنند و با هم اتحاد داشته باشند، هیچ ابر قدرتی توان مقابله با جهان اسلام را نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسم اجتماع بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای گیلان که با حضور  بلبل آبادی  مدیر عامل شرکت سهامی  برق منطقه ای گیلان، حبیبی مسئول بسیج کارمندان و ادارات استان گیلان در محل نمازخانه شرکت برگزار شد، مسئول بسیج کارمندان و ادارات استان گیلان بیان داشت:بسیج حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که موفق شد از نهال نوپای انقلاب اسلامی به خوبی محافظت کند و دست تجاوز دشمنان را به میهن اسلامی ایران کوتاه کند. 

بسیج مانع رسیدن دشمنان به اهداف خود بود که سعی داشتند پس از انقلاب در ایران پیاده کنند. بسیج مظهر وحدت جهان اسلام است که نیاز است تا همه مسلمانان جهان با هم اتحاد داشته باشند تا در مقابل زورگویان و مستکبران جهان ایستادگی کنند.  

حبیبی افزود: امروز شاهد هستیم که به برکت انقلاب اسلامی ایران، اسلام خواهی در جهان در حال زیاد شدن است که این امر بیانگر پیروزی حق بر باطل است. اگر همه مسلمانان جهان به آگاهی دست پیدا کنند و با هم اتحاد داشته باشند، هیچ ابرقدرتی توان مقابله با جهان اسلام را نخواهد داشت. در خاتمه مراسم لوح سپاس به خانواده شهدا و تعدادی از بسیجیان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز