خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل کشور:

استان گیلان در زمینه پدافند غیرعامل پیشتاز است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۸۴

معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل کشور استان گیلان را در بخش پدافند غیرعامل استانی پیشتاز دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، مجتبی مولوی در نشست پدافند غیرعامل، استان گیلان را در بخش پدافند غیر عامل استانی پیشتاز دانست و افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته گیلان در بخش پدافند غیرعامل استانی ممتاز بوده و از استاندار گیلان و مجموعه دست اندرکاران این بخش که به پدافند غیرعامل توجه ویژه ای دارند، قدردانی می کنم.

معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور این موفقیت در گیلان را حاصل کار جمعی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی دانست و با قدردانی از نگاه عمیق و شناخت خوب استاندار گیلان در این بخش  افزود : رویکرد برنامه های پدافند غیرعامل رویکرد توسعه است.

مولوی پدافند غیرعامل را بستر توسعه پایدارعنوان کرد و افزود: قریب به ۱۰ هزار برنامه در سراسر کشور در هفته پدافند غیرعامل انجام شد.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل صلح آمیز ترین روش برای پایداری کشور و رفع تهدیدات است، افزود: بازدارندگی و ارتقاء توانمندی ملی از جمله اهداف پدافند غیر عامل است .

معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور با بیان اینکه اهمیت پدافند غیرعامل در کشور ما بحث امروز و حال ما نیست، اظهار کرد: مبحث پدافند غیرعامل یک مبحث همیشگی است و برای بقای زندگی همیشه وجود داشته و دارد و ما باید این اهمیت را منتشر کنیم.

مولوی با اشاره به اینکه یکی از رویکرد های ما مردم محور است، بیان کرد: وظیفه ما مدیران این است که مردم سفیر پدافند غیرعامل شوند. 

وی با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل باید در کالبد کشور ما را مصون سازی کند، مطرح کرد: سرمایه‌های کشوری را بستر توسعه پایدار می دانیم .

معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل کشور از فعال بودن شورای پدافند غیرعامل در ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت: در شورای پدافند غیرعامل استان ها مصوبات خوبی ارائه می شود.

مولوی با اشاره به اینکه ما  حوزه های تخصصی نظیر حوزه:سایبری،زیستی،شیمیایی،فرهنگی،مردمی را مطرح می‌کنیم، عنوان کرد: باید بطور کامل وقت خود را به شناخت این حوزه های تخصصی اختصاص دهیم. در بحث درمان هم با محوریت پدافند غیرعامل پیشگیری و پیش‌بینی را در راس کار خود قرار دادیم.

وی همچنین در خصوص همایش ملی خزر اظهار داشت: رویکرد علمی همایش بسیار مهم است که قرار است در استان گیلان برگزار شود و باید مستندات این همایش را به مقامات استان های دیگر هم تحویل دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز