خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی معلولان صورت گرفت؛

بازدید مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از انجمن حمایت از نابینایان استان

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۲۶

مدیر و مسئولان پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان مصادف با روز جهانی معلولان، از خدمات‌گیران انجمن حمایت از نابینایان استان دیدن کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، عاقل منش از مسئولان ارشد انجمن خصوصی حمایت از نابینایان استان گیلان ضمن تقدیر از حرکت انسان‌دوستانه مسئولان پخش فرآوردهای‌نفتی منطقه‌گیلان، دیدار دست اندرکاران انجمن را مایه دلگرمی و روحیه کارکنان دانست و آن را ستود .

وی تعداد خدمات گیرندگان از انجمن حمایت از نابینایان استان را به طور رسمی تحت نظر هستند  ۸۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: این مرکز تلاش می‌کند با استعدادیابی افراد نابینا و کم بینا و ارائه دوره‌های آموزشی متناسب به این عزیزان، معلولیت باعث انزوا و تنهایی این قشر از جامعه نباشد و آنان را به عناصری فعال و پویا و دارای درآمد برای خود و خانواده تبدیل کند.

مسئول خزانه‌داری انجمن حمایت از نابینایان گیلان همچنین ضمن بیان دیر آموزشی پذیری خدمت گیرندگان این مرکز گفت: اگر چه بدلیل محدویت ها و معذوریت های عزیزان معلول ، آموزش پذیری روند طولانی تری نسبت به افراد سالم دارد اما تجربه نشان داده است بعد از یادگیری بدلیل تمرکز کامل بر آموزش یاد گرفته شده راندمان کاری این افراد بسیار بالا و حتی در مواردی به مراتب بالاتر از افراد عادی است. 

وی دست همیاری و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان را فشرد و خواستار حمایت های معنوی ، فکری و فرهنگی بیش از پیش این مسئولین برای حل مشکلات نابینایان شد.

عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان نیز ضمن تقدیر از خدمات خالصانه مسئولین انجمن حمایت ازنابینایان استان از میلاد قربانی، هنرمند نوازنده نابینای مرکز دلجوئی کرد و بیان داشت: اینکه این جوانان با همه کمبودها و موانع از داشته ها و استعدادهای خود به نحو احسنت استفاده می کنند قابل قدردانی است و رفتار این افراد موفق باید الگوسازی شود. 

 در برنامه بازدید از انجمن حمایت از نابینایان استان معاون فنی و عملیاتی و روسای واحدهای تامین و توزیع، برنامه ریزی، روابط عمومی، آموزش، و  نمایندگانی از واحدهای دیگر مدیر منطقه گیلان را همراهی کردند.

اجرای موسیقی زنده توسط یکی از هنرجویان مرکز، نشست صمیمانه مسئولان دو مجموعه با خدمات گیرندگان نابینا و کم بینای مرکز و شنیدن مشکلات و درددلهای‌شان و نهایتاً تقدیم گل و هدیه به حضار از سوی مهمانان از برنامه های این دیدار دوستانه بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز