خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل شهرداری رشت خبر داد:

۵۹ کیلومتر لوله‌گذاری برای رفع معضل آب‌های سطحی در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۲۲

معاون حمل و نقل شهرداری رشت گفت: فاز اول و دوم هدایت آب‌های‌سطحی شهر رشت با لوله‌گذاری به طول ۵۹ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان نهایتا تا سه ماهه اول سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری‌رشت پروژه هدایت آب‌های سطحی را یکی از پروژه‌های پرکار دانست و اظهار کرد: انجام کارهای زیرساختی به خصوص پروژه هدایت آب‌های سطحی به چشم نمی‌آید اما در درازمدت و در هنگام بارندگی مردم اثرش را احساس می کنند.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع هدایت آب‌های‌سطحی در سال ۸۹ _ ۸۰ افزود: از سال هشتاد ونه تا سال نود و سه ۲۱ هزار و ۵۲۸ متر لوله گذاری به مبلغ ۱۶ و نیم میلیارد تومان انجام شد.

 جمشیدپور با تاکید بر اینکه زمان افتتاح این پروژه‌ها در اسفندماه بوده گفت: امسال پروژه هدایت آب‌های سطحی در یک فاز ۱۳ گانه است که در این فاز ۱۵ هزار و ۷۹۰ متر لوله گذاری با هزینه ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به اجرا درآمد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری‌رشت در جریان بهره‌برداری از ۵ پروژه هدایت آب‌های سطحی گفت: در این پروژه ۵ کیلومتر لوله گذاری به مبلغ ۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: فاز دوم هدایت آب‌های سطحی شهر رشت که از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است با تزریق مالی طی دوماه آتی به اجرا درخواهد آمد.

فرامرز جمشیدپور یادآور شد: فاز اول و دوم هدایت آب‌های سطحی شهر رشت با لوله گذاری به طول ۵۹ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان نهایتا تا سه ماهه اول سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز