خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار کلانشهر رشت به روی صحنه رفت؛

نمایش سلطان مار در افتتاحیه جشنواره آزاد سینمایی سیمرغ گیلانا

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۰۴۷

با حضور شهردار کلانشهر رشت نمایش سلطان مار در افتتاحیه نهمین جشنواره آزاد سینمایی سیمرغ گیلانا به روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا از رشت، نمایش سلطان مار با حضور، سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، علیرضا قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت،  فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مظفر نیکومنش نودهی و امیر حسین واثق کارگرنیا از اعضای شورای اسلامی رشت و نیز جمعی از اساتید و هنرمندان تئاتر گیلان در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره آزاد سینمایی سیمرغ گیلانا  به روی صحنه رفت.

نهمین جشنواره آموزشگاه آزاد سینمایی سیمرغ گیلانا با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در حال برگزاری است.

مکان برگزاری این جشنواره مجتمع خاتم الانبیاء(ص) سالن های وارش و رحمدل است و این جشنواره ۱۱ الی ۱۶ آذرماه ساعت ۱۵ الی ۱۹ در سه بخش فارغ التحصیلان، بین المللی و هنرجویی با محوریت نمایش های خیابانی، صحنه ایی و فیلم کوتاه برگزار می شود.

آموزشگاه سینمایی سیمرغ با همکاری و اجرای گروه نمایش دولتی درام لنکران جمهوری آذربایجان و با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان-شهرستان رشت و  همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نمایش سلطان مار ایلان سولطان را  از ۱۱ الی ۱۶ آذرماه امسال راس ساعت ۱۹ در سالن شهید انصاری وارش مجتمع خاتم الانبیاء رشت به روی صحنه می برد و این نمایش در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره آموزشگاه آزاد سینمایی سیمرغ گیلانا به صورت رایگان میزبان علاقه مندان به هنر تئاتر شد.

این نمایش نوشته بهرام بضایی است و کارگردانی آن را خیرالله تقیانی پور بر عهده دارد.

سرپرستی گروه را توفیق حیدراوا برعهده دارد و ایلقار علی او موسیقی این نمایش را ساخته و طراح صحنه و پوستر این نمایش طرلان صادق او است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز