خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

گاز مناطق غربی مازندران با مدیریت و کنترل مصرف در گیلان برقرار ماند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۹۴۰

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با جایگزینی سوخت برخی از صنایع پرمصرف و با مدیریت و کنترل مصرف در گیلان، گاز مناطق غربی مازندران برقرار ماند.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کمیته بحران شرکت گاز در راستای جمع بندی اقدامات انجام شده در بحران برف اخیر به ریاست ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

جمشید ظهیری با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور پایداری جریان گاز برای بخش خانگی در سراسر کشور بر لزوم اطلاع رسانی درست در راستای مدیریت بیشتر مصرف و رعایت صرفه جویی توسط مشترکین عزیز تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: اولویت شرکت گاز حفظ جریان گاز بخش خانگی است و به همین منظور در جریان بارش برف اخیر با تعامل مناسب با استانداری گیلان و شرکت پخش فراورده های نفتی، گاز برخی واحدهای صنعتی پرمصرف و CNG با سوخت جایگزین تامین شد.

وی ضمن تشکر از همه اعضای کمیته بحران و کارکنان شرکت بویژه بخش های امدادی که درجهت پایداری جریان گاز در چند روز اخیر تلاش نمودند گفت: با جایگزینی سوخت برخی از صنایع پرمصرف و رعایت صرفه جویی توسط مشترکین عزیز گیلانی، علاوه بر پایداری جریان گاز در کل استان، روزانه 800 هزار مترمکعب گاز بیشتر به شهرهای غربی استان مازندران مانند رامسر و تنکابن انتقال داده شد و از قطعی گاز در این مناطق جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز