خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان خبر داد:

توزیع بیش از 41 میلیون لیتر نفت سفید در قالب 5 کالا برگ در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۴۷۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از توزیع 41 میلیون و 166 هزار لیتر نفت سفید در قالب پنج کالابرگ در استان گیلان خبر داد.

 به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر عباسی از توزیع 41 میلیون و 166 هزار لیتر نفت سفید در قالب پنج کالابرگ در استان گیلان خبر داد که از این مقدار هفت میلیون و 860 هزار لیتر به مناطق صعب العبور و ییلاقی ارسال شده است .  

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان درخصوص سوخت رسانی به مناطق روستایی و ییلاقی که بخش مهمی از مصرف کنندگان نفت سفید استان هستند گفت : با برنامه ریزی های انجام شده از سوی مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیر از ابتدای سال انجام شده و تاکنون نیز در حال انجام است ، لذا ساکنین این مناطق نگران تامین سوخت زمستانی نباشند.

وی همچنین تعداد  خانوار مصرف کننده نفت سفید استان را  60 هزار عنوان کرد که از این تعداد هشت هزار و684 خانوار در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان زندگی می کنند و تعداد ۵۵ فروشندگی فعال در این مناطق وظیفه سوخت رسانی به این خانوارها را برعهده دارد.

 عباسی همچنین درخصوص سایر فرآورده های توزیع شده در هشت ماهه  گذشته در استان گفت : از ابتدای سال تاکنون  مجموعاً  یک میلیارد و 14 میلیون و 360هزار لیتر انواع فرآورده‌های‌نفتی اعم از بنزین سوپر و معمولی، نفتگاز ، نفت سفید در استان توزیع شد که این میزان حاکی از کاهش مصرف دو درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است .

699 میلیون و 133 هزار لیتر بنزین‌معمولی و سوپر، 41 میلیون و 166 هزار لیتر نفت سفید، 274 میلیون و 61 هزار لیتر نفتگاز غیرنیروگاهی‌میزان مصرف فرآورده‌های‌نفتی از ابتدای سال تاکنون در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز