خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۳۱۴

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان از برگزاری کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز با هدف جذب سفیران انرژی و همیاران گاز خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رضا حیدری نژاد اظهار کرد: باتوجه به اینکه در هفته دولت امسال تمامی ۱۸۰ روستای دارای سکنه شهرستان از نعمت گاز طبیعی‌برخوردار شدند، وظیفه خود دانستیم در راستای خدمت‌رسانی بیشتر کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز را برگزار کنیم.

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان افزود: با توجه به ضرورت شناخت و آشنایی شهروندان در خصوص استفاده ایمن و بهینه گازطبیعی، این کارگاه‌آموزشی‌ در خصوص نحوه بهره‌برداری و فعالیت‌های طاقت‌فرسای کارکنان‌صنعت نفت در بخش تولید، پالایش و توزیع گاز، سختی کار و نحوه انتقال پرهزینه گاز، راهکارهای مصرف‌ایمن و بهینه گاز طبیعی، کاهش حوادث و همچنین‌ضرورت‌حفظ‌آمادگی و استفاده از توانمندی نیروهای علاقمند و متعهد جهت مقابله با شرایط بحرانی، برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: اداره گاز شهرستان لاهیجان با همکاری شرکت گاز استان گیلان، فرمانداری شهرستان لاهیجان و دانشکده فنی و حرفه ای سما لاهیجان، روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه از ساعت ۹ صبح در سالن همایش دانشکده فنی و حرفه ای سما لاهیجان، کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز را با مشارکت کارشناسان ادارات و سازمان‌ها، دهیاران و شوراهای بخش مرکزی و رودبنه، بسیج، هلال احمر، آموزش و پرورش، پیمانکاران گاز، تعاونی گاز، صنف گاز برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز