خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی فرماندار آستارا خبر داد:

اجرای فاز نخست طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۰۸۶

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از اجرایی فاز نخست طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور از سوم تا هشتم آذرماه در آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، پورحضرت در جلسه ستاد شهرستانی طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور در فرمانداری آستارا افزود: با هدف پیشگیری از وقوع بیماری نیوکاسل در طیور بومی، با مشارکت بسیج سازندگی آستارا واکسیناسیون علیه آن بیماری در روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا با اشاره به اینکه فازنخست این طرح از سوم تا هشتم آذرماه در آستارا اجرا می‌شود، اضافه کرد: بیماری نیوکاسل از بیماری‌های خطرناک در پرندگان است و همه گونه‌های پرندگان از قبیل مرغ و خروس، غاز و اردک و حتی طیور وحشی را درگیرکرده و باعث تلفات سنگین در آنها می شود.

وی خواستار مشارکت همه جانبه روستاییان آستارا در طرح واکسیناسیون طیور شد و بیان کرد: در 15 روستای بخش مرکزی و لوندویل آستارا 35 هزار قطعه انواع پرندگان و ماکیان علیه بیماری نیوکاسل واکسینه می شوند.

پورحضرت ادامه داد: 30 نفر از نیروهای بسیج سازندگی آستارا با فراگیری آموزش‌های لازم در این طرح مشارکت می‌کنند و در 12 استان کشور 14 میلیون قطعه انواع طیور علیه بیماری نیوکاسل ایمن خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز