خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

نبود بازار مناسب داخلی و خارجی از دغدغه‌های صاحبان صنایع است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان یکی از دغدغه‌های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری در خصوص صنایع کوچک و ویژه گیهای آن بیان داشت: روند پیشرفت تحولات روز افزون در محیط کسب و کار امروزی، واحدهای کوچک و متوسط را جزیی از شبکه‌ها و زنجیرهای تولید جهانی قرار داده است که توانایی‌های فن‌آوری، نیروی کار متخصص و مدیریت پیشرفته از مهمترین ویژگی‌های آن است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان یکی از دغدغه های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه ها و حضور در آنها می تواند تاثیر بسزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته باشد .

لاهوتی اشکوری در خصوص صنعت نمایشگاهی و اهمیت آن بیان داشت: صنعت نمایشگاهی به منزله یکی از ستونهای حیاتی اقتصاد جهان می باشد و در واقع نمایشگاه ها یکی از محرک های مهم در رشد اقتصاد هستند. امروزه صنعت نمایشگاهی از جایگاه مهم و ارزشمندی در دنیا برخوردار است و ابزاری موثر برای ترویج، توسعه و تبادل تجاری با چشم اندازی روشن پیش رو صنعتگران می باشد .

وی در خصوص حضور واحد های صنعتی گیلان در بازدید از نمایشگاه توانمدیهای شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه‌ها در جهت توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور خصوصا در شرایط دشوار محدودیت‌های تجاری می‌تواند محلی برای آشنایی با دستاوردها و توانمندی کشور باشد که نمایشگاه توانمندیهای صنعتی آذربایجان شرقی از جمله این نمایشگاه ها بوده و 15 واحد صنعتی از گیلان از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان هدف از برگزاری این تور صنعتی را آشنایی با تولیدات و توانمندیهای صنعتی استان آذربایجان شرقی دانست و گفت: در این نمایشگاه از واحدهای فن آور و دانش بنیان و همچنین از صنایع موفق استان در دوگروه صنعتی لبنی و ماشین سازی بازدید به عمل آمد .

وی به دستاوردهای این تور صنعتی اشاره کرد و بیان داشت: آشنایی مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی گیلان با توانمندیهای واحدهای صنعتی موفق ، تبادل تجربیات و آشنایی با عوامل موفقیت و بهره وری واحدهای مورد بازدید، برگزاری تور نمایشگاهی در راستای اهداف شاخص های سازمان، شناخت کافی و مناسب از توانمندیهای فناوری واحدهای صنعتی، شرکت های دانش بنیان و زیست فناور و بهره مندی از تکنولوژی های بروز در جهت استفاده در صنعت استان.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به برگزاری 3 تور صنعتی در سال 95 اشاره کرد و گفت: حضور در تور صنعتی خوشه شالیکوبی در کشور چین، تور صنعتی داخل استانی و تور صنعتی و نمایشگاهی تبریز 3 تور صنعتی برگزار شده در سال 95 می باشند که 70 صنعتگر در آنها حضور داشتند.

وی به برنامه های آتی صنایع کوچک در برگزاری تورهای صنعتی اشاره ای کرد و بیان داشت: 2 تور صنعتی درون استانی و برون استانی را تا پایان سال جاری برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته ایم.

لاهوتی اشکوری در پایان به سومین نمایشگاه توانمندیهای شهرک های صنعتی استان گیلان اشاره کرد و گفت : سومین نمایشگاه توانمندیهای شهرک های صنعتی استان گیلان، با مشارکت اتاق بازرگانی و با رویکرد مصرف محصولات داخلی در تاریخ 8 لغایت 11 دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای همه جانبه صنعت استان به ویژه صنایع کوچک می باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز