خبرگزاری کار ایران

رایگان بودن خدمات پیراپزشکی و مشاوره دولتی در هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۹۰۰

مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان از رایگان بودن خدمات پیراپزشکی و مشاوره دولتی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد غلامزاده گفت:  در هفته بسیج کلیه مراکز پیرا پزشکی (فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، کار درمانی ، گفتار درمانی و همچنین مرکز مشاوره دولتی از تاریخ 30/8/95 لغایت 7/9/95 بصورت رایگان به همشهریان عزیز خدمات ارائه می‌دهند.
مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان با بیان اینکه در هفته بسیج علاوه بر نمایشگاه فرهنگی ( عکس و پوستر – عفاف و حجاب – سبک زندگی اسلامی و ایرانی – تولیدات جامعه معلولین و جمعیت هدف بهزیستی در مجتمع رفیده اداره بهزیستی رشت برپا خواهد شد، اظهار کرد: همایش پیروان حضرت زینب (س) خواهران بسیجی و برگزاری نشست حلقه‌های صالحین با محوریت خطبه خوانی حضرت زینب (س) در حسینیه حضرت علی اصغر (ع) و همایش بسیجیان بهزیستی گیلان با عنوان بسیج ، اقتدار ملی از دیگر برنامه های بهزیستی گیلان در هفته بسیج است.
محمد غلامزاده در ادامه افزود: بهزیستی گیلان در نظر دارد مسابقات فرهنگی در قالب سوالات کتبی از کتاب انسان کامل استاد شهید مرتضی مطهری و مقاله نویسی تحت عناوین بسیج و جوانان – بسیج و اقتدار ملی و همچنین انجام مسابقات ورزشی در دو گروه خواهران و برادران ( خواهران: والیبال – تنیس روی میز-دارات ) و ( برادران : فوتسال- تنیس روی میز- طناب کشی ) را در هفته بسیج برگزار کند.
برگزاری نشست حلقه‌های صالحین و تجدید پیمان با شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امام شهداء در گلزار شهدای از اقدامات بهزیستی گیلان در هفته بسیج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز