خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان عنوان کرد:

هفته بسیج نماد ترویج تفکر بسیجی و بسیجی‌بودن است

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۶۴۳

فرماندار لاهیجان گفت: هفته بسیج یک نماد برای ترویج تفکر بسیجی و بسیجی بودن و تبیین آن برای جوانان است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی در جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات هفته بسیج شهرستان لاهیجان، ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان، با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج، اظهار کرد: سازمان بسیج بر اساس فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی‌در پنجم آذرماه سال 1358 تشکیل شد.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: امروز که حدود چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی را سپری می کنیم هرجا که موفق بودیم تفکر بسیجی حاکم بوده است و هرجا که نتوانستیم موفق عمل کنیم قطعا از این تفکر فاصله گرفته ایم.

احمدی خاطرنشان کرد:خود ما نیز که به عنوان کارگزار دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران  فعالیت می کنیم قطعا تفکر بسیجی می بایست سرلوحه و سرمشق ما باشد چراکه این تفکر یک تفکر حیات بخش و سازنده برای ماست.

این مقام مسئول اضافه کرد:امروز انسان های بزرگواری که در مرزهای سوریه و عراق برای حقانیت دین مبین اسلام و برای دفاع از مظلومیت و دفاع از حرم حضور دارند، نشان از تفکر بسیجی است.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه در جای جای میهن اسلامی ایران این هفته مقدس را گرامی می داریم، تصریح کرد: این هفته یک نماد است برای ترویج تفکر بسیجی و بسیجی بودن و تبیین آن برای جوانان که سپاه پاسداران با همکاری سایر ادارات برنامه های متعددی را برای این هفته برنامه ریزی کرده است.

وی در ادامه با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، افزود: روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد که همان بار هدایت الهی و سعادت انسان هاست به سرمنزل برساند لذا بسیج تمام شدنی نیست و شجره طیبه و مقدسی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی زیباترین شعر تاریخ را سروده و زیباترین حماسه فداکاری را آفریده است.

احمدی عنوان کرد:تصور اینکه برای بسیجی بودن حتما می بایست لباس بسیجی بر تن داشت،تفکر درستی نیست، زیرا همه ملت ما بسیجی هستند.آن کسانی که اعتقاد به نظام مقدس اسلامی داشته باشند همه در کالبد بسیج هستند و فراتر از مرزهای میهن اسلامی باز هم تفکر بسیجی را می بینیم، اما در واقع امروزه باید بتوانیم با تفکر بسیجی و کارکرد جهادی در امور فعالیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز