خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان خبر داد:

برگزاری‌جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات هفته بسیج در فرمانداری لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۸۹

جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات هفته بسیج شهرستان به ریاست سید محمد احمدی فرماندار شهرستان در فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، احمدی ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان، با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج، گفت: سازمان بسیج بر اساس فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر ماه سال 1358 تشکیل شد.

وی ادامه داد: امروز که حدود چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی را سپری می کنیم هرجا که موفق بودیم تفکر بسیجی حاکم بوده است و هرجا که نتوانستیم موفق عمل کنیم قطعا از این تفکر فاصله گرفته ایم.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه تبیین تفکر بسیجی یک جریان است، اظهار کرد: همه دنیا می بایست این تفکر را داشته باشند و قطعا نفس و عمل و انگیزه رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز همین بوده که این فکر در همه زمینه ها از جمله پیروزی دفاع مقدس، علم، فرهنگ و ... می تواند سازنده باشد.

فرماندار افزود: هم اکنون عزیزانی که در مرز های سوریه و عراق برای حقانیت دین مبین و برای دفاع از مظلومیت و دفاع از حرم حضور دارند همه این ها نشان از تفکر بسیجی است.وی خاطرنشان کرد: خود ما نیز که به عنوان کارگزار دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران  فعالیت می کنیم قطعا تفکر بسیجی می بایست سرلوحه و سرمشق ما باشد چرا که این تفکر یک تفکر حیات بخش و سازنده ای است برای همه ی ما.

فرماندار با بیان اینکه در جای جای میهن اسلامی ایران این هفته مقدس را گرامی می داریم، تصریح کرد: این هفته یک نمادی است برای ترویج تفکر بسیجی بودن و تبیین آن برای جوانان که سپاه پاسداران با همکاری سایر ادارات برنامه های متعددی را برای این هفته برنامه ریزی کرده اند.وی در ادامه با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، افزود: روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد که همان بار هدایت الهی و سعادت انسانهاست - به سرمنزل برساند، لذا بسیج تمام شدنی نیست؛ بسیج شجره طیبه و مقدسی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) زیباترین شعر تاریخ را سروده و زیباترین حماسه فداکاری را آفریده است.

احمدی افزود: تصور اینکه برای بسیجی بودن حتما می بایست لباس بسیجی بر تن داشت، تفکر درستی نیست، بسیجی همه ملت ما هستند؛ آن کسانی که اعتقاد به نظام مقدس اسلامی داشته باشند همه در کالبد  بسیج هستند و فراتر از مرز های میهن اسلامی باز هم تفکر بسیجی را می‌بینیم اما در واقع امروزه باید بتوانیم با تفکر بسیجی و کارکرد جهادی در امور فعالیت کنیم.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه شاهراه رسیدن به اهداف بلند انقلاب ، بازگشت به فرهنگ بسیجی و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها است، اظهار کرد: هفته بسیج یادآوردلاورمردی مردان بی‌ادعاست  کسانی که دغدغه انقلاب و اسلام را دارند، بسیج تضمین کننده بقاء و استمرار نظام اسلامی است و ما باید کاری بکنیم که نور اندیشه و تفکر بسیجی بر دلها بتابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز