خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت؛

نشست علمی، معرفتی با عنوان محرم و عاشوراشناسی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۵۲۵

نشست علمی، معرفتی با عنوان «محرم و عاشورا شناسی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، نشست علمی ، معرفتی با عنوان محرم و عاشورا شناسی با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان ، معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مدیرکل فرهنگی اجتماعی واحد رشت و جمعی از اعضای هیأت علمی گروه های مختلف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
رضا حسن پور مسئول بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: اولین نشست از سلسله نشست های بصیرتی – معرفتی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با همکاری حوزه دانشجویی فرهنگی این واحد دانشگاهی و با موضوع محرم و عاشورا شناسی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
 
وی افزود: این نشست با هدف تبیین زمینه‌های فلسفه، اهداف و پیامدهای قیام عاشورا و عبرت آموزی از تعالیم و درس‌هایی است که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش آغاز کردند و بعدها در طول تاریخ استمرار یافت تا اینکه به عصر و دوره معاصر رسید.

لازم به ذکر است در این نشست حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی در خصوص زمینه یابی قیام عاشورا ، حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی در خصوص  لزوم استمرار اهداف قیام عاشورا در دوره معاصر  ،علی شهبازی در خصوص نقش و جایگاه دانشگاهها در بازشناسی درس ها و آموزه های تربیتی قیام عاشورا  و  نصراله زیرک در خصوص قیام عاشورا در فرهنگ و ادبیات ایرانی به سخرانی پرداختند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز