خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رودبار تاکید کرد:

ساماندهی و فراخوان بخش خصوصی برای احداث کشتارگاه صنعتی

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۲۳۷

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبارنگهداری دام به صورت سنتی و کشتار غیربهداشتی از دغدغه‌های شهرستان است که باید نسبت به ساماندهی و فراخوان بخش خصوصی برای احداث کشتارگاه صنعتی اقدام شود.

به گزارش ایلنا از رودبار، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودبار به ریاست انصاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار و با حضور اعضا جهت بررسی وضعیت بهداشتی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

علیرضا انصاری توسعه پایدار را در گرو برخورداری از سرمایه انسانی دانست و انسان سالم را از فاکتورهای اصلی در سرمایه انسانی و توسعه هر جامعه برشمرد.

وی هدف از این جلسه را ارتقاء سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی سطح شهرستان و تعامل دستگاهها و ارگانهای ذیربط در رابطه با سلامت و امنیت غذایی شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: مسئله بهداشت و امنیت غذایی یکی از مسائل وشاخصه های مهم در هر جامعه است و رابطه تنگاتنگی با توسعه جامعه  دارد بنابراین باید اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

وی اذعان داشت: خوشبختانه دولت یازدهم به بحث بهداشت و سلامت توجه ویژه ای داشته و یکی از برکات طرح تحول نظام سلامت که در دولت تدبیر و امید کلید خورد ارائه خدمات مطلوب سلامت به مردم است و مشکلات زیادی را  در حوزه بهداشت ودرمان مرتفع کرد .

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در خصوص اهمیت برگزاری کارگروه سلامت و اجرای بموقع مصوبات مطالبی بیان و تاکید داشتند: ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم علی الخصوص مسئولان دست اندر کار است.

انصاری به اهمیت رعایت بهداشت و کنترل آب شرب روستاها تاکید کرد و اذعان داشت : لازم است اداره آب و فاضلاب روستایی با همکاری بخشداران جهت جلوگیری از آلودگی آب  به صورت منظم به کلر زنی اقدام کند.

وی افزود: نگهداری دام به صورت سنتی و کشتار غیربهداشتی از دغدغه‌های شهرستان است که باید نسبت به ساماندهی و فراخوان بخش خصوصی برای احداث کشتارگاه صنعتی اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز