خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد:

برگزاری دومین دوره کارگاه ملی آموزش سازمان‌های مردم نهاد

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۱۷۱

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: دومین دوره کارگاه ملی آموزش سازمان های مردم نهاد در این استان با حضور 60 تشکل اجتماعی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش افزود: این کارگاه به مدت دو روز در تاریخ های 15 و 16 آبان ماه   و با حضور  تشکل های اجتماعی دارای مجوز از استانداری و فرمانداری های استان تشکیل شده است.

وی گفت: این کارگاه از سوی وزارت کشور و با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برگزار  و در آن دو نفر از اساتید به ارایه برنامه های آموزشی با موضوع مهارت‌سازی تشکل‌های اجتماعی پرداختند.

رنجکش بیان کرد: مروری بر کلیه واژه های رایزنی و ترویج، سطوح قدرت در ساختار های سازمانی و استراتژی حمایت گری از مهمترین موضوعات در دوره آموزش این دوره از کارگاه بوده است.

وی افزود: اولین دوره از این کارگاه در شهریور ماه امسال و با حضور بیش از 100 نفر از اعضای سازمانهای مردم نهاد استان گیلان برگزار شده بود که این کارگاه ها با هدف توانمند سازی تشکل های اجتماعی در استان برای ارائه خدمات بهتر به جامعه انجام می شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بیان داشت: به کلیه شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی معتبر شرکت در آموزش داده می شود و علاوه بر این کارگاه ها 15 دوره آموزشی دیگر از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برای تشکل های اجتماعی این استان برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز