خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

تزریق گاز از خط 30 اینچ سراسری رشت به نکا مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۳۶۶

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: تصمیمات لازم در خصوص کنترل میزان برداشت و جریان گاز خط 30 اینچ سراسری رشت به نکا به منظور تزریق گاز تعیین شده به مازندران اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان در سال جاری  به ریاست جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اعلام آمادگی کلیه واحدهای شرکت به منظور پایداری جریان گاز در فصل سرما به مانور افت فشار گاز در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: این مانور در روزهای آتی و بر اساس سناریوی تعیین شده از سوی مدیریت گازرسانی در شرکت گاز مازندران و با همکاری شرکت های گاز استانی معین ( گیلان و گلستان) در شهر ساری برگزار می شود.

ظهیری ادامه داد: این مانور به منظور افزایش آمادگی برای مقابله با افت فشارگاز و شناسایی نقاط آسیب پذیر در مازندران انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت پایداری جریان گاز در کل کشور، استمرار جریان گاز برای مشترکین خانگی را از اهداف اساسی  شرکت گاز برشمرد و از همه مردم و مشترکین عزیز خواست تا با مصرف بهینه و رعایت صرفه جویی بویژه در هنگام سرما و برودت هوا، امکان استفاده از گاز را برای هم میهنان ساکن در استان‌های دیگر بویژه مناطق سردسیر فراهم کند.

در این جلسه شرح وظایف واحدهای عملیاتی و پشتیبانی به منظور همکاری همه جانبه با شرکت گاز مازندران مشخص گردید و تصمیمات لازم درخصوص کنترل میزان برداشت و جریان گاز خط 30 اینچ سراسری رشت به نکا به منظور تزریق گاز تعیین شده به مازندران اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز