خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان رشت خبر داد:

راه‌اندازی دوچرخه‌سواری همگانی و خانوادگی در شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۸۰۵

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت از راه اندازی دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی در شهرستان رشت خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان‌رشت اظهارکرد: هفته تربیت‌بدنی فرصت خوبی است تا توجه ویژه ای به فعالیت های ورزشی به ویژه در مناطق محروم داشته باشیم.

شاه‌محمدی بیان کرد: ورزشکاران پارالمپیک با موفقیت خود ثابت کردند علیرغم محدودیت‌های جسمی با تلاش و پشتکار چیزی برای موفقیت کم ندارند.

وی با بیان اینکه رسول آتش‌افروز و صادق حسنی عضو تیم ملی فوتبال 7 نفره نایب قهرمان شدند، اضافه کرد: محمدرضا شاددل مربی فوتبال 5 نفره نابینایان نیز مقام دوم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان، از زحمات رئیس هیات جانبازان و معلولین استان و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در کسب افتخارات ورزشکاران پارالمپیک تشکر و قدردانی کرد و افزود: از مسئولان و نمایندگان مجلس می‌خواهیم با حمایت از جامعه‌ورزش شرایط تکرار این موفقیت های ملی و بین‌المللی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه 41 هیات ورزشی در سطح شهرستان رشت متشکل از 5 بخش کوچصفهان، خمام، سنگر، لشت نشاء و خشکبیجار تشکیل شده است، اضافه کرد: تعداد 31 هیات ورزشی فعال هستند.

شاه محمدی، از راه‌اندازی دوچرخه‌سواری همگانی و خانوادگی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: این حرکت با همکاری هیات دوچرخه سواری شهرستان رشت اجرا می‌شود و در مرحله اول پارک دانشجو رشت بعنوان پایلوت در نظر گرفته شده است.

وی به اجرای پیست دوچرخه سواری در شهرستان رشت برای حرکت منحصربفرد دوچرخه، تاکید کرد: با شهرداری منطقه 4 مذاکراتی صورت گرفته تا مسیر مجزای برای حرکت دوچرخه سواران طراحی و اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز