خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان :

سبک مدیریتی انقلابی و ایثارگرانه از دستاوردهای انقلاب است/مدیران خدمات خود را به مردم گزارش دهند

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۱۱۲

استاندار گیلان تاکید کرد: تفاوت مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر کشورها در ارائه مدیریتی انقلابی و ایثارگرانه است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در دیدار با قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که به منظور تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر کار استاندار برگزار شد با قدردانی از زحمات مدیر کل سابق بنیاد شهید اظهار داشت: در دوران تصدی ایشان الحمدا... کارها با جدیت و علاقمندی دنبال می‌شد.

وی با قدردانی از تدبیر بنیاد شهید در منصوب کردن مدیران بومی اظهار داشت: امیدواریم مدیریت جدید بنیاد شهید استان در مسئولیت عظیمی که بر عهده گرفته موفق و سربلند باشد.

وی به مشکلات اعتباری دولت در سال گذشته اشاره کرد و افزود : تفاوت مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر کشورها در ارائه مدیریتی انقلابی و ایثارگرانه است که در شرایط سخت خود را بروز می‌دهد.

نجفی کاهش قیمت نفت، در سال‌های اخیر را موجبات بروز مشکلات جدی در اکثر کشورهایی که عمده درآمد آنان از نفت بود عنوان کرد و افزود  : الحمدا... با وجود کمبود درآمد و کاهش فروش نفت در کشورمان شاهد اقدامات ارزنده بسیاری از سوی دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف هستیم که مدیران باید این عملکردهارا به مردم گزارش دهند.

وی با بیان اینکه در کنار سختی‌ها و کمبود اعتبار کشور اما تلاش‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف در حال انجام است افزود: برگزاری موفق کنگره 8 هزار شهید استان گیلان که به گواه میهمانان این کنگره  از جمله سردار سلیمانی در کشور بی‌نظیر بود از جمله اقدامات ارزشمندی بود که با بودجه اندک و بهره‌گیری از امکانات استانی برگزار شد.

وی عزم، جدیت و صداقت در کارها را موجب به ثمر رسیدن اهداف دانست و افزود: تأکید بنده به مدیران این است که با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران  همواره با رویی گشاده ، مهر و علاقه و خوشرویی برخورد کنند و خدمت به خانواده های شهداء و ایثارگران افتخار است .

استاندار گیلان با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور بر سرکشی مداوم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افزود: حضور مستمر دکتر روحانی در خانه شهدا و ایثارگران حاکی از اهمیت موضوع و الگوسازی این مهم برای مدیران است.

استاندار گیلان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد فرزندان شهدا در پست‌های مدیریتی اظهار داشت: فرزندان شهدای منصوب شده در پست‌های مدیریتی استان انصافاً بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی بر ضرورت تسریع در ساخت مرکز توانبخشی ایثارگران استان تأکید کرد و افزود: الحمدا... در ساخت مزار شهدای رشت در 2 سال اخیر اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرفت.

نجفی همچنین بر لزوم تسریع در ساماندهی مزار شهدای انزلی نیز تأکید کرد و افزود: انشاء ا... اعتباری برای ساماندهی این مزار در سال جاری در نظر گرفته خواهد شد .

استاندار گیلان با اشاره به موفقیت‌های استان در بخش اشتغال بر ضرورت حل مشکلات اشتغال فرزندان شهدا نیز تأکید کرد.

قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این نشست گفت: از حمایت استاندار گیلان از بنیاد شهید قدردانی می‌کنم.

محسن انصاری از ساماندهی 95 درصدی گلزارهای شهدای گیلان  خبر داد و  گفت: پیشرفت 95 درصدی گیلان در ساماندهی گلزار شهدا نسبت به 65 درصد میانگین کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

در پایان این نشست با قدردانی از زحمات ابراهیم طاهرنژاد مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عبدا... پا کاری به عنوان مدیر کل جدید این سازمان معرفی شد.

پاکاری تا قبل از این معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز