خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری گیلان تاکید کرد:

ضرورت سازماندهی فعالان اجتماعی و فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۷۰۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر ضرورت سازماندهی فعالان اجتماعی و فرهنگی و بهره‌مندی از تخصص و خدمات آنان تاکید کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور در دیدار با جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی و حامیان دولت تدبیر و امید در گیلان افزود: یکی از اقدامات موثر در بهره‌مندی بهتر از خدمات فعالان اجتماعی و فرهنگی سازماندهی آنان در تشکل های مختلف است .

وی اضافه کرد: حضور افراد با تخصص، سلیقه و نگرش‌های مختلف در تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در پویایی بهتر این نوع فعالیت ها بسیار حائز اهمیت باشد.

وی اظهار داشت: از فعالان این حوزه دعوت می‌شودتا در قالب سازمان‌های رسمی بویژه آنان که بدنبال فعالیت‌های داوطلبانه هستند در تشکل‌های اجتماعی و سمن ها فعالیت کنند.

احمدی‌پور تاکید کرد: ظرفیت‌های انسانی بسیاری در استان گیلان وجود دارد که متاسفانه بدلیل عدم برنامه‌ریزی‌های صحیح قادر به بهره مندی از آنها نستیم و در این زمینه باید روش‌ها را تغییر داد .

وی گفت: همه ما خدمت کردن را معطوف به ورود در سیستم‌های دولتی می‌دانیم اما با توجه به اینکه  بخش‌های دولتی با مشکلات بسیاری بدلیل محدود بودن منابع روبرو هستند قادر به ارایه خدمات و استفاده از همه توان نیستیم پس باید با ورود به بخش های غیر دولتی و در ساختار های مختلف و متنوع  که وجود دارد تحلات بسیاری در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی ایجاد کرد.

احمدی‌پور افزود: یکی از روش‌های شناخت این ظرفیت‌ها و ایجاد فضای همگرایی و همراهی و پشتیبانی های لازم از آنها سازماندهی صحیح و ساماندهی این استعدادها در تشکل های مختلف است.

وی ادامه داد: آمادگی‌های لازم از سوی مجموعه استانداری با توجه به تاکیداتی که استاندار محترم در بهره مندی از همه ظرفیت‌های انسانی در استان وجود دارد و سیاست‌های دولت تدبیر و امید هم در همین زمینه است .

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های استانداری در دعوت از صاحبان اندیشه بویژه جوانان  برای بهره‌مندی از نظرات آنان در کارگروه های مختلف تصمیم سازی در استان اشاره کرد و خواستار اجرایی شدن این مهم با توجه به نظر و تاکید استاندار محترم گیلان شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌شود بتوان از افراد گروه‌ها و تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی به نحو شایسته ای در کار گروه‌ها استفاده و از نظرات آنان بهره مند شد.

در این جلسه که مدیران کل حوزه استاندار واجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان حضور داشتند هریک از شرکت کنندگان با بیان و دیدگاههای خود خواستار حمایت های لازم از طرح ها و برنامه های خود در مسیر توسعه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز