خبرگزاری کار ایران

در همایش روز ملی پدافند غیرعامل صورت گرفت؛

معرفی استاندار گیلان به عنوان مدیر نمونه کشور در بخش پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۵۳۵

در همایش روز ملی پدافند غیر عامل از استاندار گیلان به عنوان مدیر نمونه کشور قدردانی شد.

به گزارش  ایلنا از رشت، در پنجمین همایش پدافند غیرعامل در سالن همایش های صدا و سیما  که  وزیر کشور ، رئیس سازمان پدافند غیرعامل  و دبیر شورای عالی امنیت ملی حضور داشتند  از استاندار گیلان به عنوان مدیر نمونه کشور قدردانی شد.

در متن لوح تقدیر استاندار گیلان که به امضاء سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور رسیده آمده است : 

پویایی، اعتلاء، ارتقاء و استحکام مؤلفه‌های قدرت و امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش، زحمات مستمر و خدمات صادقانه و مجدانه‌ای عزیزانی نظیر جنابعالی است که با تکیه بر ایمان، روحیه جهادی و بسیجی و عمل انقلابی و بهره‌گیری از رویکردهای جهاد کبیر در عرصه پیشرفت و تحقق اهداف پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌اید. براساس ارزیابی اقدامات در سال 95-94 جنابعالی بعنوان مدیر نمونه برگزیده شدید.

در ادامه این متن آمده است: بدین‌وسیله از زحمات، تلاش‌ها و مجاهدت‌های توأم با اخلاص شما در نیل به اهداف پدافند غیرعامل کشور تقدیر و تشکر می‌‌شود بی تردید اجر اخروی تلاش‌ها و زحمات مجاهدان عرصه پدافند غیرعامل کشور نزد خداوند تبارک و تعالی و امام زمان(عج) محفوظ و مأجور خواهد بود. امید است در سایه الطاف الهی و ظل توجهات حضرت‌ ولی‌عصر(عج) و تأسی از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، همواره در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتقاء سطح توانمندی، کارآمدی و تحقق مأموریت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز