خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شفت مطرح کرد:

مصون‌سازی در همه جهات با پدافند غیرعامل تحقق پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۰۰۲

معاون‌فرماندارشفت با بیان اینکه پدافند غیرعامل در راستای رفاه مردم است، گفت: مصون‌سازی در همه جهات با پدافند غیرعامل تحقق پیدا می‌کند.

به گزارش‌ایلنا از شفت، رحمت حیدری‌نژاد در جلسه پدافندغیرعامل این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل افزود: پدافند غیرعامل در نگاه کلی یک دفاع غیرنظامی و بدون نیاز به جنگ افزار است که در سطوح مختلف زیست محیطی، سایبری، اقتصادی، علمی و... شکل می‌گیرد.

معاون فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه در سال های گذشته این امر در شفت به صورت محسوس مشاهده نمی‌شد، افزود: مبارزه با گیاه سنبل آبی در آببندان ملاسرا در چندماه گذشته اهمیت این موضوع را نشان داده است.

وی با اشاره به هم افزایی مسئولان برای مقابله با سنبل آبی خاطرنشان کرد : هر چند این گیاه تا 30 سال آینده نیز می‌تواند رشد کند اما توانستیم با همه دستگاه‌های ذیربط شهرستان این تهدید را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در راستای آسایش و رفاه مردم و در نتیجه حفظ نظام است، افزود: آمادگی برای آموزش پدافند غیر عامل توسط کارشناسان استانی وجود دارد و آموزش در همه سطوح دارای اهمیت است.

حیدری‌نژاد با اشاره به برنامه‌های پدافند غیرعامل در شفت افزود: انتظار می‌رود ادارات برنامه‌های خود در این هفته را با جدیت انجام دهند؛ چرا که مصون‌سازی در همه جهات با پدافند غیرعامل تحقق پیدا می کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شهرستان از امروز آغاز می‌شود، تصریح کرد: برای برگزاری مانورهای این هفته هماهنگی های لازم انجام شده است .

معاون فرماندار شفت با اشاره به برگزاری مانورها افزود: دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل در مراکز ترویج جهاد کشاورزی و مدارس برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مانور تخلیه ادارات در اداره منابع طبیعی و شهرداری احمدسرگوراب از برنامه‌های این هفته است، افزود: کلاس آموزشی خانواده‌ها و ایجاد نمایشگاه با محوریت پدافند غیرعامل در مدارس آموزش و پرورش انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز