خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

افزایش31 درصدی اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۷۴۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از افزایش34 درصدی در بهره برداری از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و افزایش31 درصدی اشتغال در این واحدها طی دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی با اشاره به آماده­ سازی و تجهیز زیرساخت های مورد نیاز برای احداث واحدهای صنعتی‌جدید گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون، 457 واحد صنعتی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به مرحله تولید و بهره برداری رسیده اند.

وی با ابراز خرسندی از رشد و توسعه سرمایه گذاری های صنعتی و رشد 31 درصدی ایجاد اشتغال نسبت به سه سال گذشته، خاطر نشان کرد: با راه اندازی این واحدها براساس پروانه بهره برداری صادره، بیش از 7 هزار و 900 شغل جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی سطح استان ایجاد شده است.

لاهوتی با اشاره به دستاوردهای موفق صنعت گیلان در سه سال اخیر، از سرمایه گذاری بیش از 4 هزار و 140میلیارد ریالی در راه اندازی و آغاز به تولید این واحدها، در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و افزود: بخشی از  این سرمایه گذاری‌ها توسط بخش خصوصی و بخشی دیگر با همکاری بانک‌ها و ارائه تسهیلات محقق شده است.

وی تصریح کرد: تا قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، 339 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 4 هزار و 300 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در استان به مرحله بهره‌برداری رسیده بودند و میزان اشتغال آنها، 6 هزار نفر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به آغاز فعالیت مجدد 78 واحد صنعتی غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: با حمایت های مختلف مشاوره ای، پرداخت تسهیلات و کمک‌های اداری، 78 واحد صنعتی طی سه سال اخیر مجددا به چرخه تولید بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز