خبرگزاری کار ایران

شهرداری منطقه دو رشت برگزار می‌کند؛

جشنواره عکس همراه و دوربینی رشت از نگاه مردم

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۷۶۰

جشنواره‌های فصلی عکس همراه و دوربینی رشت از نگاه مردم با موضوعات طبیعت و بافت تاریخی شهر رشت توسط شهرداری منطقه دو رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو رشت، تصاویر ارسالی می‌بایست در محدوده منطقه دو شهرداری رشت ثبت‌شده و نشانی دقیق هر عکس به‌صورت جداگانه قید شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از محدوده منطقه دو شهرداری رشت می‌توانند به قسمت نقشه منطقه در سایت http://mant۲.rasht.ir  مراجعه کنند.

شروع ارسال آثار از ۲۰ مهر و آخرین‌مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ماه امسال است. همچنین برپایی نمایشگاه خیابانی و اعلام برگزیدگان در پایان آذر انجام می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌بایست اصل فایل عکس‌ها نیک و یک فایل از مشخصات کامل عکاس  را به نشانی پست الکترونیکی جشنواره rashtax@gmail.com   ارسال کنند.  

از سوی شهرداری منطقه دو جوایزی نیز برای برگزیدگان جشنواره در نظر گرفته‌شده است. در  بخش حرفه‌ای به ترتیب برای نفر اول تا سوم یک‌ میلیون تومان، ۵۰۰ هزارتومان، ۳۰۰ هزارتومان در نظر گرفته‌شده است. در بخش موبایلی هم برای نفر اول تا سوم ۲۰۰ هزار تومان، ۱۵۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان پیش‌بینی‌شده است.

دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۳۳۸۰۷۵ آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره عکس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز