خبرگزاری کار ایران

لاهوتی اشکوری عنوان کرد:

رفع مشکل آب و برق در تمام شهرک‌های صنعتی استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۳۹۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: شهرکی در این استان وجود ندارد که فاقد آب یا برق باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری با بیان اینکه شهرکی در این استان وجود ندارد که فاقد آب یا برق باشد، خاطرنشان کرد: حدود 47 لیتر بر ثانیه آب برای واحدهای صنعتی تامین کردیم در حالی که اکثر شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور با مشکل کم آبی مواجه هستند و 71 مگاوات برق در طول مدت سه ساله به قدرت برق موجود شهرک ها و نواحی صنعتی اضافه کردیم و برای 6 شهرک و ناحیه صنعتی گاز ایجاد کردیم و بحث تلفن ثابت هم فقط 4 مورد باقی مانده بود که آن هم تامین شد.

لاهوتی  افزود: در 6 موقعیت صنعتی ماشین آتش‌نشانی تامین شد؛ در حالی که تا پیش از این در هیچ کدام از این موقعیت ها ماشین آتش نشانی وجود نداشت و همچنین ایستگاه و پرسنلی که مرتبط با این موضوع باشد نیز تامین شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در ادامه به مسائل بیمه‌ای واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع ، حدود 70 درصد از هزینه بیمه واحدها را از طریق منابع ملی که در اختیار ما قرار گرفته پرداخت کردیم.

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان در ادامه از بهره‌برداری 5 شهرک و ناحیه صنعتی در طول سه سال گذشته خبر داد و گفت: 28 موقعیت صنعتی استان را در طول سه سال گذشته به 33 موقعیت افزایش دادیم و همچنین قانون قبلی واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی را که پیش از این در استان اجرا نشده بود، اجرا کردیم.

لاهوتی اشکوری همچنین با بیان اینکه برای 234 هکتار اسناد مالکیت گرفتیم و برای 457 هکتار از این اراضی اسناد تفکیکی صادر شد ، خاطر نشان کرد: سند ثبتی واحدهای صنعتی ای که به بهره‌برداری می‌رسند و دیون دولتی را پرداخت می‌کنند ، با همکاری سازمان ثبت اسناد واگذار کردیم تا بهره برداری‌های بعدی جهت اخذ تسهیلات یا مواردی از این دست با مالکیت خودشان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز